The Diary Game 05/30/2023 нова квартира, Sharing Education #71steemCreated with Sketch.

in SelfDevelopment Clublast year

The DIary Game, копия, копия, копия (47).png

71 день – продовжую розробку сервісу онлайн навчань на основі STEEMIT

Настав час сказати про назву. Я вибрав назву SURE - Спільне Уберізоване Ресурсне Навчання.

Sharing Uberized Resourceful Education

Пропозиція для користувачів така:

Спільне - спільне навчання
Уберизоване - навчайся та навчай
Ресурсне - можливість отримати винагороду за якісний контент та активність
Навчання

Тепер я вибираю домен для цього сервісу. sureeducation.com, sureducation.com, surecourses.com зайняті, що не дивно, скільки вже часу .com існує. А мені подобається саме ця доменна зона.

Поки ще не вибрав ім'я домену, проте спочатку я зроблю це на піддомі сайту english2022.com, швидше за все sure.english2022.com або course.english2022.com, learn.english2022 - зараз поки що всі ці варіанти не активні.

Список необхідних дій:

✅ 0 – шаблон (мінімальний, стандартний, готовий) – для сервісу,
✅ 1 забезпечують можливість додавання уроку для автора (викладення),
2 можливість ученику якимось чином авторизуватися,
3 вказати обсяг роботи з брелоком,
4 відправка д/з,
5 - перевірка д/зем викладача,
6 - відкриття нового уроку для навчання,
7- доповнення (відображення) уроку. У майбутньому це необхідно буде автоматизувати, але доки я зроблю це вручну, для освоення процесу.
8 - Зробити форму додавання д/з для учня (поки вставка URL)
9 - Публічна посту в STEEMIT прямо з цієї форми
10 - Автоматична публікація зазначених повідомлень (уроків) в системі.
11 - Вставка в шаблон дати (хоча потрібні чи дані? не факт), ім'я автора - це так, дату для краси теж можна.
12 - аватарку загальну для автора
✅ 14 - Переробити на інший дизайн (записів у технічному каналі)
15 - Підключити домен до сервера
16 - Відкрити видимість сервера з Інтернету.
17 - Змінити на сервері: Однак, пам'ятайте про безпеку при використанні стандартного порту 80. Зазвичай рекомендується використовувати проксі-сервер, такий як Nginx або Apache, щоб перенаправляти запити з порту 80 на сервер Node.js на іншому порту (наприклад, 3000 ) , щоб забезпечити додаткові рівні безпеки та гнучкості веб-сервера.
18 - Залишити зробити щоб переходити з тестовий сервер sure.english2022.com відкривався тестовий портал на сервері.
19 - Замінити фотографії у шаблоні
➡️ 20 - Налаштувати шаблон
➡️ 21 - Наповнити шаблон
➡️ 22 - Оформити сторінку "Контакти"

photo_2023-05-30_12-12-01.jpg

Можна навіть по новому скласти список завдань, позначаючи перенесення до нового списку у старому.

  1. Необхідно заповнити головну сторінку
  2. Заповнити контакт
  3. Додати форму відправки домашнього завдання на сторінку курсу
  4. Внести зміни до шаблону - створити за фактом шаблон.
  5. Домогтися коректного відображення стим-контенту у шаблоні
  6. Створити базу даних " запам'ятовування всіх уроків " .
  7. ...
  8. Наповнити шаблон для уроків
  9. Оформити сторінку з описом уроку

Так, роботи чимало.
Більше того, спочатку це буде централізована надбудова над контентом в STEEMIT. Всі уроки та домашні завдання будуть зберігатися в STEEMIT, а ось механіка відображення та взаємодії буде у SURE та буде централізована.

Потім вона буде доопрацьована в децентралізацію, але спочатку варто реалізувати сам механізм роботи, тим більше що контент все-таки буде в децентралізованому блокчейні.

photo_2023-05-30_20-10-57.jpg

Ще про день:

Я зараз знову знаходжусь у цьому для мене важкому процесі вибору, особливо він стосується квартири. Я знайшов дешеву квартиру в центральному районі Києва, вчора подивився на неї, і тепер почалася ось ця "внутрішня погоня", коли я тривожуся і розмірковую над тим, чи орендувати мені її чи ні.

Варіанту я бачу три - залишити все як є, орендувати цю квартиру або зовсім виїхати з Києва. Однак варіант виїхати з Києва, який вже давно мені подобається, поки не зрозумілий для мене. Можливо варто було б зробити якісь дії для цього, щоб ця ідея перейшла в більш-менш відчутний план.

Зараз ріелтор чекає моєї відповіді, і можна прямо зараз зателефонувати і сказати їй, окей, я згоден, і тоді вся моя історія піде вже цим шляхом. Або потягнути ще з відповіддю і тоді час можливості цього шляху вийде.

Такі моменти для мене знайомі та не прості. Поки я все ж таки схиляю до того, щоб прийняти цю пропозицію і орендувати квартиру - причому паралельно з цією кімнатою в гуртожитку.

У гуртожитку робити рамки, і перетворити кімнату на зразок майстерні. І цим окупати сам гуртожиток. Причому потенційно це дає можливість робити якісь ще вироби. Хоча я розумію, що ця ідея поки що не має якихось сильних укріплень.

Так що хоч і немає в мені впевненості, але я планую все ж таки зателефонувати і погодиться на оренду квартири. Подивимося, що з цього вийде.

Дякую за увагу!
Гарного дня!

Sort:  

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

What is it that drives you away from Kiev? Maybe it would be the best possible opportunity to make such a change now...?

Well I wish you luck.....make sure the apartment suits your tastes before you rent it....
Congrats on your 71st post

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63630.04
ETH 2656.44
USDT 1.00
SBD 2.81