The Diary Game 05/27/2023 прогулянка, Аліса, сервис, полотна #68steemCreated with Sketch.

in SelfDevelopment Club11 months ago

The DIary Game, копия, копия, копия (42).png

68 день.
Якось вони знову стали дуже швидко мелькати. Ночував у наметі, прокинувся та зайнявся роботою над проектом.

✅ 0 – шаблон (мінімальний, стандартний, готовий) – для сервісу,
✅ 1 забезпечують можливість додавання уроку для автора (викладення),
2 можливість учню якимось чином авторизуватися,
3 вказати обсяг роботи з брелоком,
4 відправка д/з,
5 - перевірка д/ зем викладача,
6 - відкриття нового уроку для навчання,
7- доповнення (отобразження) уроку. У майбутньому це необхідно буде автоматизувати, але поки я зроблю це вручну, для освоєння процесу.

  1. Зробити форму додавання д/з для учня (пока вставка URL)
  2. Публічна поста в STEEMIT прямо з цієї форми
  3. Автоматична публікація вказаних повідомлень (уроків) у системі.
  4. Вставка в шаблон дати (хотя потрібні чи дані? не факт), ім'я автора - це так, дату для краси теж можна.
  5. аватарку загальну для авторів (або підтягувати зі STEEMIT).
  6. Переделать на другой дизайн (записаний в технічному каналі)

У проміжках прав свій одяг і займався виготовленням рамок. Все ж таки чистий одяг це вкрай важливо. Варто налагодити та впорядкувати своє життя, як стає все одразу чудово.

Навіть це виготовлення рамок - це можна робити на відкритому повітрі у дворі - і це набагато приємніше, ніж у закритому просторі. Виходить можна налагодити підробіток із рамками, щоб це було приємно. Трохи не зрозуміло, що робити з відеооглядами.

Але зараз тема з сервісом навчання, я називаю це Sharing Uberized Education. І завдання дійти до того рівня, що можна буде зайти на сайт і виявити можливість підключитися до курсу.

Натиснути на цей курс і отримати перший урок - відправити домашнє завдання - очікування перевірки - отримати другий урок.

З технічного боку мені необхідно зробити висновок постів STEEMIT у новому вигляді та реалізувати ці дії.

...

І так сьогоднішній день черговий день шістдесят восьмий день І що ж сьогодні відбувалося сьогодні був день субота і я спав спочатку в наметі там прокинувся відразу ж почав працювати над проектом і працював над ним щодо

Зробив кілька рамок і потім після цього поїхав до міста не відразу виїхав ще якийсь час відкладав займався то рамками цього проекту потім виїхав приїхав на Майдан зі знайомим ми там

І я все-таки витратив трошки грошей і купив собі фалафель я зараз економлю намагаюся їсти тільки вдома в принципі це непогано мені виходить Але все ж таки сьогодні я вирішив купити тобі фалафель купив

Також я написав на одній людині чий канал читаю автор книг авторів блогів у телеграмі і вона поділилася зі мною такою порадою що мені варто все-таки звернути увагу на спортзал тільки для мене це важливо може бути важливо та мені такої індивідуальної рекомендації все-таки на спортзал та почати

Я якийсь час поміркував над цим потім зателефонував соф зателефонував своєю знайомою поговорив з нею деякий час досить довго і потім поїхав на творчий вечір куди мені покликала знайома нова і я туди поїхав зустрів там низку знайомих і ми дуже непогано провели вечір

Що вкотре підтверджує ідею, що треба просто виходити в люди виходити в соціум відгукуватися на пропозицію і пропонувати іншим людям буде дуже важливо для мене самостійно пропонувати іншим людям різні зустрічі ну і відчувати відчувати тому що не всі люди поводяться

Дякую за увагу
Гарного дня

Sort:  

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

It's your 68th post. Congrats.
I can't agree less with your friend. You need to exercise. Build up your muscles and stay healthy.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59120.07
ETH 2921.92
USDT 1.00
SBD 3.79