Вимагаємо продовження банкету! 🍾 🥂

in Ukraine on Steem3 months ago (edited)

Усім привіт)

IMG-b90eca0d7dc440b4ae958c11ee96d210-V.jpg

Сьогодні 11 червня, з самого ранку побігла до чату родового дерева, пам'ятаю, що цього дня народилася моя тітка, кума, подруга – Олена. Вона зараз живе у дочки у Швейцарії) На фото Олена с онукою)

Тільки вчора випустила допис про другу тітку Галю, а сьогодні вже не дзвоню, боюся, що знову через різницю в часі розбужу вночі когось)) До війни мені в Маріуполі родичі часто дорікали, що я забувала їх привітати... Чисел не спостерігала...А зараз ранок починаю з планшета або телефону, де нагадують про дні народження) )

Зайшла в чат, щоб привітати т, Олену, ми з нею на "ти", різниця у віці невелика 11 років, росли разом, ходила з нею на побачення) Але в чаті вже вітали не лише Олену, а й мою племінницю, вірніше, дружину племінника Кості. Він зараз живе в Києві, одружився з Танею, з нею родичі познайомилися по весільних фотках, а сьогодні я приєдналася до привітань Тані))

З днем народження, Таня! Миру та кохання! Всіх благ! ❤️

IMG-0686888007c15ddb369de2be27a08a45-V.jpg

Вітаємо Танечку Короленка з Днем Народження!❤️

З величезним задоволенням приєднуємося! З днем народження, Танечко! Бажаємо тобі мирного сімейного щастя, полум'яної любові та здійснення бажань, а також усіх благ! 🌹🌹🌹

Вимагаємо продовження банкету! 🍾 🥂

Побачила, що Олена теж в чаті, я відразу ж передзвонила їй... Ми згадували по телефону, як дружили сім'ями, як ходили в гості один до одного, вона мені відправила фотки з минулого, у мене все згоріло... Разом сплакнули, посміялися, як я її нареченому сказала, що "багато вас на рубль солоних"))) Одним словом, літо у нас Зорей - врожайне, один за одним іменинники... І це добре... Поки живемо, шукаємо можливість радіти дрібницям.

IMG-1fc79a539db241f4f726a519ce77668d-V.jpg

Олені 79 років! А душа в неї молода, любить жартувати, сміятися, співати. Любить тварин. Прекрасно готує, пече...Хоча і будинок у неї згорів і племінники загинули на війні...Але вона розуміє, що те, що не в силах змінити...треба поміняти ставлення до всього... Питання нема за що? А для чого? Так і живемо...

Поки ми спілкувалися телефоном у чаті з'явилося багато нових привітань, а колишня іменинниця - т. Галя та її донька Іра виставили свої фотки після свята)

Сестра Олена! Вітаю з днем народження! Бажаю Здоров'я!🌈🙏

Мамо с Днем народження! Здоров'я тобі, всіх благ і ніколи більше не бачити війни 🙏🌺🌺🌺

Дорога бабуся! Вітаю тебе з днем народження! ✨ Бажаю тобі міцного здоров'я , довгих років життя та багато радісних моментів . Нехай кожен день приносить посмішки та гарний настрій . Ти найкраща бабуся , і ми дуже тебе любимо! ❤️

З Днем Народження дорога т.Лєночка! Усього найкращого! 👏❤️🌹

Вітаю т. Оленку з Днем Народження! Бажаю мирного неба, здоров'я, відмінного настрою, нехай життя дарує багато чудових моментів! Люблю вас!❤️

Щаслива, що в моєму житті є ця Людина - моя тітка і найкраща подруга, моя кума і перша порадниця.... Прокинулася - і відразу сюди, щоб обійняти дорогу мені ЛЮДИНУ і привітати з днем народження від усієї нашої родини. Хочу, щоб збулася наша мрія – зустрітися, щоб я та Олена були під час зустрічі – такими ж красивими, молодими, здоровими, коханими… Щоб плакали від щастя, що живі та можемо обійняти один одного! Дякую Всевишньому, що у мене такі чудові родичі - один краще за іншого... Вибраний рід Зорей і Чумаків... Оленко, дозволь мені сьогодні при всіх зізнатися тобі у своєму коханні..,Спасибі, що ти в мене є...

...Будь моя хороша, добра, любляча, що розуміє ЗАВЖДИ! 🙋👑☀️❤️❤️

IMG-30f58912f13b86daebcef8c4d428191b-V.jpg

У мене рідні виглядають набагато молодшими за свій вік, мабуть, тому що не лаються, завжди перебувають у хорошому настрої і один одного підтримують. Тітці Галі 85 років, вона стежить за собою, укладає волосся, робить манікюр ... На фото вона з правнуком. А нижче - її дочка з онуком) З боку подивишся - брат і сестра) Мабуть, ми часто самі себе не бережемо, коли йдемо в негатив і смакуємо його.

IMG-ae4b8017a120644955500967ce235336-V.jpg

Я слухала священика, який говорив дуже розумно про те, що людина сама повинна вміти створювати в собі лабораторію радості ... Що ті, хто не вміє радіти дрібницям, обділені ... або з дитинства не навчені через різні обставини, або самі по собі розчаровані у всьому... Ось я й створюю свою лабораторію, щоб сьогодні і зараз хоча б на деякий час піднімати рідним людям настрій, продовжувати їм життя посмішкою та підтримкою.

Дякую всім, хто заходить до мене, дякую моїй групі підтримки)

Всім завжди рада.

Бажаю здоров'я та льотної погоди в душі)) 🙋🍾🥂😘

Ольга Зоря

Sort:  

!upvote 15


💯⚜2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣ Participate in the "Seven Network" Community2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣ ⚜💯.
This post was manually selected to be voted on by "Seven Network Project". (Manual Curation of Steem Seven).

the post has been upvoted successfully! Remaining bandwidth: 170%

 3 months ago 

Дякую щиро 🙋🌹

Your post has been rewarded by the Seven Team.

Support partner witnesses

@seven.wit
@cotina
@xpilar.witness

We are the hope!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 58493.60
ETH 2468.39
USDT 1.00
SBD 2.41