Страви на мангалі

in Ukraine on Steem2 months ago

IMG_20240804_153229.jpg

Я вже було вирішив взяти участь у "Кулінарному конкурсі" від @mariam.dariam, як то кажуть, "на вар'ята", бо вже давненько не брав у ньому участь, більше, ніж півроку мабуть. Все немає часу на готування, хоча сніданок для мене та дружини на мені, але то все переважно канапочки, рідше яєшня чи вівсянка. Але я подумав, що по факту не маю з цим претендувати на якусь адекватну оцінку, бо не маю послідовного процесу приготування однієї страви на мангалі, а лише фото всього, що я смажив того дня (а це було в неділю, коли ми повернулися з грибів і святкували день народження моєї сестри). Та й єдиною стравою, технологічний процес від початку до кінця контролював я, є шашлик, але цим рецептом я ділився в рамках конкурсу. А от печериці маринувала сестра, лаваш намащувала сирною начинкою і згортала докупи дружина. Єдине, що не знаю стосовно перцю та моркви, але все добре смажив я і цього дня все дуже добре вийшло - не згоріло і не було недосмаженим 😊.

IMG_20240804_154928.jpg

IMG_20240804_154922.jpg

Коли є можливість, ми завжди щось ще смажимо після шашлика, жар все одно ще є. Найчастіше це лаваш із домашнім сиром. Неймовірного смаку йому додає кінза. Якщо ви ще смакували таким, варто спробувати!

IMG_20240804_155658.jpg

Шашлик, до речі, дуже смачний виходить. Я використовую цей рецепт ось уже рік і всім він дуже подобається. І мені теж)). Хоча мене тягне вже проявити якусь різноманітність. Наприклад дуже давно я в кетчупі не маринував.)). Просто якось цей смак мене особисто причарував. 😊

Якось треба буде повернутися до "Кулінарного конкурсу" по серйозному. А то якось несерйозно 😁

Sort:  

!upvote 15


💯⚜2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣ Participate in the "Seven Network" Community2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣ ⚜💯.
This post was manually selected to be voted on by "Seven Network Project". (Manual Curation of Steem Seven).

the post has been upvoted successfully! Remaining bandwidth: 155%

Your post has been rewarded by the Seven Team.

Support partner witnesses

@seven.wit
@cotina
@xpilar.witness

We are the hope!

 2 months ago 

Ох і додали ж ви мені апетиту)) Виглядає все просто фантастично 😍 Мені здається я все люблю, що приготоване на мангалі... яка ж це смакота!)

 2 months ago 

Так, смачно)) Бо якщо палиш мангал на шашлик, то чому б ще щось не посмажити, жар же все одно є, часто так робимо. А овочі на мангалі не гірші за м'ясо 😉

 2 months ago 

А овочі на мангалі не гірші за м'ясо 😉

О так! Особливо перець! І баклажани ще 😋

 2 months ago 

А ще відкрию секрет: морква також дуже виходить смачною! 😉 Її просто не помітно серед перцю, а ще дуже мало лишилося, бо трохи випало, коли я перевертав решітку 😄

 2 months ago 

Ого... моркву на грилі навіть не куштував ніколи) Треба буде спробувати 😋

 2 months ago 

Раджу))

 2 months ago 

І баклажани ще 😋

А ще ми запікаємо на мангалі кабачки, просто цього разу не робили. Насправді дуже смачно, ніколи б раніше не подумав, доки не спробував у друга, то тепер і самі таке готуємо 😊

 2 months ago 

О, кабачки це теж тема! Я їх навіть просто смажені на сковорідці обожнюю, а яка там магія смаку на мангалі... навіть уявити важко))

CONGRATULATIONS!!

Your post has been supported by THE DEC TEAM. We support quality posts, good comments anywhere, and any tags.

Black Modern Personal LinkedIn Banner_20240801_181829_0000.jpg

 2 months ago 

Thanks a lot!

 last month 

Боже мій, Тарасе! Як все смачно)) Терміново йду дивитися в холодильник: а що у нас?)) Дякуємо за цікаву та смачну допис!) 🥗🙋🥕🍅🍉🙏

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 65811.45
ETH 2675.69
USDT 1.00
SBD 2.88