You are viewing a single comment's thread from:

RE: Страви на мангалі

in Ukraine on Steem3 months ago

Ох і додали ж ви мені апетиту)) Виглядає все просто фантастично 😍 Мені здається я все люблю, що приготоване на мангалі... яка ж це смакота!)

Sort:  
 3 months ago 

Так, смачно)) Бо якщо палиш мангал на шашлик, то чому б ще щось не посмажити, жар же все одно є, часто так робимо. А овочі на мангалі не гірші за м'ясо 😉

 3 months ago 

А овочі на мангалі не гірші за м'ясо 😉

О так! Особливо перець! І баклажани ще 😋

 3 months ago 

А ще відкрию секрет: морква також дуже виходить смачною! 😉 Її просто не помітно серед перцю, а ще дуже мало лишилося, бо трохи випало, коли я перевертав решітку 😄

 3 months ago 

Ого... моркву на грилі навіть не куштував ніколи) Треба буде спробувати 😋

 3 months ago 

Раджу))

 3 months ago 

І баклажани ще 😋

А ще ми запікаємо на мангалі кабачки, просто цього разу не робили. Насправді дуже смачно, ніколи б раніше не подумав, доки не спробував у друга, то тепер і самі таке готуємо 😊

 3 months ago 

О, кабачки це теж тема! Я їх навіть просто смажені на сковорідці обожнюю, а яка там магія смаку на мангалі... навіть уявити важко))

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 68703.91
ETH 2503.79
USDT 1.00
SBD 2.54