Diary Game: 4 June 2024: War in Ukraine. My life lately. I’m volunteer. Miss my brother Anatoliy. Keep going.

in Ukraine on Steem23 days ago (edited)

Слава Україні! Багато часу мене тут не було.

IMG_9485.jpeg

Цей навчальний рік пролетів, і я вже закінчую другий курс музичного коледжу у Львові. Хочу коротко згадати, що було і, що є зараз.
Я вчилась:
IMG_0341.jpeg

Нещодавно було день народження, хоча я це зовсім не відчула, але зато на рік стала старше)

Також, я є частиною ссх - спільнота студентів хриястиян, тому відвідувала різні зустрічі і була в поїздках також:

IMG_2147.jpeg

Побувала вперше в Карпатах, душа просто відпочиває, тому і повертатись не хочеться..

IMG_1045.jpeg

IMG_6313.jpeg

Брала участь в соціальних проєктах, а саме - робила окопні свічки, і проводила щотижневі зустрічі з підлітками - переселенцями в модульному містечку

IMG_7469.jpeg

IMG_4440.jpeg

Коли приїжджала в Рівне до сімʼї, то постійно провідуємо могилу, хоча досі не віриться, наче я до когось іншого приходжу.

IMG_0265.jpeg

IMG_0267.jpeg
💔💔
Ми дуже сумуємо, завжди памʼятаємо і згадуємо нашого Толіка 🫶🏻

Десь так. Я намагаюсь цінувати життя і бути вдячною, трохи детальніше опишу в наступних постах!
Бережіть себе !

Дякую @steemcurator01 за підтримку, особливо влітку і всім іншим, хто підтримував - я дуже цим ціную

Sort:  
 23 days ago 

Дуже гарний пост!

Дякую!

 23 days ago 

Дуже гарні фото Карпат! Хоча я вже не знаю, як потрібно фотографувати гори, щоб погано їх сфотографувати. Дуже я вже люблю це місце сили

Дякую, Карпати дійсно неймовірні!

 20 days ago 

Добре що ви так проводите час.

Так, дякую 🙏

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61740.86
ETH 3453.31
USDT 1.00
SBD 2.51