Заключний етап перед лікуванням...

in Ukraine on Steem4 days ago (edited)

image.png

Привіт, друзі!
Ось і настав цей відповідальний день, коли відбувся заключний етап перед онкохіміотерапією...
Ми з чоловіком поснідали і поїхали у поліклініку до сімейного лікаря... Вона мені порекомендувала інше знеболювальне замість того, яким я користувалася роками, бо воно надто сильно діє на шлунок...
Медсестра зробила мені електрокардіограму, знайшла мої аналізи, і ми з моїм чоловіком попрямували далі, до "ДІАсервісу"...
Прийшлося трохи зачекати, поки мене погукали у 6 кабінет...
Он він, з зеленим склом...

image.png

Лікар, яка робила мені УЗД серця, була кардіологом, тому дала мені рекомендації для більш ефективного проходження лікування.
Крім того дала меня ще направлення для дообслідування...

image.png

Але головне було те, що в заключенні було сказано, що протипоказань для проведення онкохіміотерапії у мене немає!)))

image.png

Заплатила я гроші за УЗД серця і консультацію чималенку суму...))) Добре, хоч знижку мені зробили, як інваліду 2 групи...

image.png

Після ДІАсервісу ми швиденько поїхали до Запорізького Протипухлинного центру , і поки я чекала лікаря, то сфотографувала палату, де проводять лікування - ставлять крапельниці... Там немає нічого зайвого, бо це денний стаціонар - люди відкапались і пішли додому...

image.png

Лікар подивилася мої аналізи і сказала, що є два варіанти: або через місяць по черзі, або, як тільки з'явиться вільне місце... Я вибрала другий варіант...)))
Мені зроблять спочатку 3 сеанси - кожний наступний через 3 тижні, щоб організм відновився, а потім - томографія: чи зникли метастази у лімфовузлах...

Приїхала додому і замовила ліки, які потрібно пити до того...

image.png

image.png

Завтра чоловік їх купить і... процес піде!)))

Бережіть себе і будьте здорові! Нехай вам щастить!

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 4 days ago 

Ми всі за Вас дуже вболіваємо! 🤞✨️

 4 days ago 

Щиро дякую за підтримку! Я дуже вам вдячна, що у такий для мене складний момент ви поряд...

 4 days ago 

Тримаю кулачки, щоб місце з'явилося якнайшвидше!✊🏾

 4 days ago 

Щиро дякую, сонечко! І за такий щедрий дарунок! І ти, і Олеся... Дівчатка мої дорогенькі! Я зворушена до сліз вашою допомогою!!!

 3 days ago 

Ну що ви, то дрібниці. Будь ласка, будьте здорові!

 3 days ago 

Дякую, сонечко!

 3 days ago 

Валюша, я вірю в те, що все буде гаразд. Інакше не може бути. Ми всі віримо в це. Борись ... Ми всі поруч ...

 3 days ago 

Дякую, сонечко, від усієї душі за теплі слова! Сподіваюсь, що все так і буде! Буду лікуватися, буду боротися! Я теж вірю, що все буде гаразд!

Thank you for supporting @wox-helpfund

Your post is manually rewarded by the
World of Xpilar Community Curation Trail

BottoSTEEM OPERATED AND MAINTAINED BY XPILAR TEAM

BottoSteem
Robust Automations on STEEM Blockchain using the Power of AI

https://steemit.com/~witnesses vote xpilar.witness

"Become successful with @wox-helpfund!"
If you want to know more click on the link
https://steemit.com/@wox-helpfund ❤️

 yesterday 

Thank you very much for your support, @worldofxpilar!

 yesterday 

Thank you so much for your support, @steemcurator02!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 59871.00
ETH 2671.84
USDT 1.00
SBD 2.47