Яке то щастя - бачити таку неймовірну феєрію неба!

in Ukraine on Steem2 months ago

image.png

Привіт, друзі!
Сиджу на дієті після отруєння кавуном з нітратами, а так в моєму житті поки що нічого особливого не відбувається...)))

Зате відбувається на небі, яке у мене завжди перед очима...)))
Ось кілька днів тому, прокинувшись рано вранці, аби приготувати сніданок синові та відправити його на роботу, я сіла біля комп'ютеру, щоб спочатку випити ліки від отруєння і, поглянувши у вікно лоджіі, побачила перед собою неймовірно гарне небо...

Оце вже небесний художник постарався прикрасити купол небес неймрвірними феєричними красками, від яких я була просто в захваті!)))
Взявши смартфон, я вийшла на лоджію і зробила фотосесію цього приголомшливого сходу сонця.
Навколо була ранкова тиша, ще спали і люди, і птахи, а я фотографувала цю небесну феєрію і думала про те, як мало людей бачать цю неповторну красу, яка зникає за якихось півгодини...

Я пішла будити сина та готувати йому сніданок з чудовим настроєм і дуже щаслива, що змогла побачити таку неймовірну феєрію неба над моїм рідним Запоріжжям!

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

Congratulations, your post has been upvoted by @dsc-r2cornell, which is the curating account for @R2cornell's Discord Community.

Curated by abiga554

!r2cornell_curation_banner.png

Enhorabuena, su "post" ha sido "up-voted" por @dsc-r2cornell, que es la "cuenta curating" de la Comunidad de la Discordia de @R2cornell.

Visit our Discord - Visita nuestro Discord

 2 months ago 

Thank you so much for your support, @scilwa!

 2 months ago 

Також полюбляю дивитися на небо особливо коли тихо. Всі сплять тоді якось і думки погані зникають

 2 months ago 

І не кажи!))) Від такої неймовірної краси у душі спокій та умиротворення...))) Частіше б було таке в цей, такий божевільний час!

 2 months ago 

Ох, це ж треба( не думала, що в середині серпня теж можна отруїтися. Чомусь вважала, що таке трапляється тільки з ранніми кавунами. Найшвидшого одужання!

 2 months ago 

Щиро дякую, сонечко, за побажання! Але ж я не вигадала - мені і сімейний лікар сказала так і подруга, яка працювала багато років в інфекційній ліварні... Все вже налагодилося, тільки трохи слабкість є...((( Аби пройшла до хіміотерапії!)))

 2 months ago 

Та ні, я вірю! Просто не думала, що в серпні їх ще продовжують накачувати цією гидотою( Хоча чому дивуватись. У мене подруга якось купила в супермаркеті зелений салат для морських свинок і вони всі потруїлися(
Та, для хіміотерапії треба багато сил. Це ж треба, як невчасно все вийшло( Обіймаю, тримайтеся

 2 months ago 

Щиро дякую, моя дівчинко, за теплі слова підтримки! Тримаюсь і дуже сподіваюсь на все найкраще!))) Дай Бог, щоб обійшлось "малою кров'ю!")))

 2 months ago 

Яка краса неземна... Око не відірвати...
🙋🙏

 2 months ago 

Дякую, Олечко! Так, краса неземна, бо ж вона небесна!))) Знаєш, моя донька, після роботи на "Дорослому радіо", мені на таку фразу "Очей не відірвати", завжди казала: "То і немвідривай! Боляче буде!"))))

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61733.68
ETH 2481.63
USDT 1.00
SBD 2.63