The Diary Game 23.03.2024. Життя налагоджується

in Ukraine on Steemlast month

image.png

Привіт, друзі!
Щось я не встигаю розповідати про всі важливі події...))) Дуже вже їх багато в останній час!
Почну з відвідування лікарні, бо, як люди кажуть: "що у кого болить, той про те і говорить!")))
Мені назначили черговий прийом на п'ятницю, і ми з чоловіком поїхали в центр міста... По дорозі я сфотографувала дивовижне запорізьке небо, яке не змогли зіпсувати нелюди-рашисти чорним димом від вибухів ракет...

В лікарні мене спочатку запросила в кабінет медсестра, щоб зробити деякі обстеження.
Я сіла в крісло, і пока вона готувала краплі для розширення зіниці, я нишком сфотографувала кабінет...)))

image.png

А це апарат на якому перевіряють чіткість зору... Цікаво, що на другий день після операції око бачило на 10%, а на четверий вже на 40%!
Бачите блакитну кушетку зліва? Там мені медсестра перевірила тиск очей, він був нормальним!

image.png

Вона сказала трохи зачекати біля сусіднього кабінету, мене запросить лікар через кілька хвилин... На жаль, я не сфотографувала як там гарно і чистенько в коридорі, які крісла стоять світлі та м'які...)))

Дійсно, через кілька хвилин лікарка відкрила двері і запосила до кабінету... Запитала про почуття, чи є дискомфорт, перевірила на іншому апараті моє опероване око, сказала продовжувати капати призначені краплі по даній схемі і запросила на новий огляд в наступний четвер - 28 березня...

І видала мені ось такий лист-виписку...

image.png

Ось такі були відвідини лікарні... Скажу чесно, що мені дуже подобається і лакарня, і медперсонал, і те, що все надруковано на комп'ютері і не треба роздивлятися незрозумілий почерк лікаря!)))
А головне, що моє ліве око дивиться туди, куди і праве, а не шукає якусь щілинку, аби щось побачити крізь "білий туман"!)))

Я бажаю вам, друзі, здоров'я, і якщо у вас проблеми з очима - не баріться, робіть операцію!

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 last month 

Памʼятаю часи коли ті каплі для розширення зіниць розширювали не на кілька годин, а на кілька днів, і можна було у школі нічого не робити))

 last month 

))) Я такого навіть не памʼятаю, бо ніколи з очами проблем не було, не те, що зараз...))) Буду сподіватись, що після операції проблнми зникнуть назавжди!)))

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63314.98
ETH 3233.91
USDT 1.00
SBD 3.88