The Diary Game 13.10.2022. Спокійне життя на дачі, подалі від Запоріжжя

in Ukraine on Steem2 years ago

ДАЧА 027.JPG

Доброго дня, ми з України!

Я вже вам повідомляла, що донька забрала мене з собою на дачу, бо ці прильоти в Запоріжжя можуть невідомо чим закінчитися...(((
Сьогодні у неї робота, тому ми з меншою онучкою "упали їй на хвіст".))) Маргошу донечка завезла додому, щоб та вчила уроки, а мене до моєї хати, щоб я виставила пости.
На дачі мені дуже подобається, але те, що там немає інтернету мене просто напрягає!)))
Дача - старшої онучки... Її чоловік зробив чудову альтанку, де ми завжди проводимо час...

image.png

Це світлина з середини альтанки - я, сидячи в своєму кріслі, сфотографувала теріторію дачи... Колись тут ріс виноград, густа трава, та зараз це місце, де гуляють собаки онучки та її чоловіка.

image.png

Не даремно кажуть, що собаки завжди схожі на своїх хазяїв.))) Пітбуль Зая, собака онучки, дуже непосидюча, ось вона намагається зловити жабу в невеличкому ставку, зробленому з ванни...)))

image.png

Зате Стафорд Марс, собака її чоловіка, самий спокійний і доброзичливий.)))

image.png

Мала Тетянка навіть на голову йому сідає в прямому смислі!)))

image.png

Вчора Настьона, покі всі працювали в місті, підпалила дрова в мангалі...

image.png

і зробила крильця, такі, що "пальці оближеш"!))) І на вид навіть дуже смачні!)))

image.png

Коли погода гарна, можна піти і на прогулянку до затоки Дніпра, яка знаходиться майже біля дачі. Йти туди хвилин сім-вісім, і то тихим кроком...

image.png

Вчора світило сонечко і ми виходимо і прямуємо поміж іншими дачами... Звісна річ, зі мою фотоапарат та смартфон, щоб зробити нові світлини для постів.)))

ДАЧА 020.JPG

ДАЧА 019.JPG

ДАЧА 015.JPG

ДАЧА 010.JPG

ДАЧА 002.JPG

Ось така краса на дачі.... Через пару часів ми знову вирушаємо туди...)))

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  
 2 years ago 

Thank you very much for your support!

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 2 years ago 

Thank you!

 2 years ago 

Шикарне місце щоб перечекати!)

Logopit_1664225486855.png

 2 years ago 

І справді краса! Рада, що Ви у трохи безпечнішому місці зараз☀️

 2 years ago 

Дуже гарна дача, я б теж там погуляла. Бережіть себе.

 2 years ago 

Яка краса! Головне - більш безпечно!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62641.44
ETH 3343.87
USDT 1.00
SBD 2.47