Щоденник 29.07.2024 року. Літо в самому розгарі

in Ukraine on Steem3 days ago (edited)

image.png

Привіт, друзі!
Ось і останній понеділок другого літнього місяця - липня 2024 року... Як же швидко летить невблаганний час!(((

Провела зранку сина на роботу, спати вже не хотілося, бо всі думки були про те, на який же день тижня мені призначать МРТ?
Дзвонити було ще занадто рано, тому я взялася за улюблену гру в смартфоні - відгадувати слова...)))
До речі, перші слова були тільки іменники, а зараз і прикметники, і дієслова, і назви міст, хоча іменники все ж таки в приоритеті...)))

image.png

image.png

Так я і дочекалася часу, коли треба було подзвонити... Обстеження МРТ мені призначили аж на п'ятницю, на 11.00 годину...((( Три дні до того треба бути на дієті...
Але мені не сподобалося, що заключення я отримаю не відразу, а лише через кілька днів, бо їхати туди треба через все місто...(((
Он навіть прислали повідомлення, щоб я не забула...)))

image.png

Чоловік ходив на базар і скупився, приніс овочів та не дуже великий кавун і диньку... От за це я літо просто обожнюю, якщо не думати про божевільну спеку!))) А воно зараз в самому розгарі!)))

image.png

image.png

image.png

Син вчора знову наловив риби. Серед карасиків був і один досить великий товстолобик. Голову я зварила вчора, а сьогодні посмажила його половину... Показувати не буду - нафотографувала для конкурсу...)))
А зараз зробила салатик і сіла до компа...))) З наступного дня сирі овочі вже неможна їсти...(((

image.png

Гарного вам вечора і тихої ночі!

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

Congratulations, your post has been curated by @dsc-r2cornell. You can use the tag #R2cornell. Also, find us on Discord

Manually curated by Blessed-girl


image.png

Felicitaciones, su publicación ha sido votada por @ dsc-r2cornell. Puedes usar el tag #R2cornell. También, nos puedes encontrar en Discord

 2 days ago 

Ухх, смакота! 😋 Я вчора теж брав кавун, а от диньку ще не пробував у цьому році. Треба надолужити!))

 2 days ago 

Все в твоїх руках, Андрійку!))) Якщо дуже хочеться, то чому відмовляти собі в маленькій радості?!))) Скільки того життя?!)))

 17 hours ago 

Дуже правильно мислите!) Цілком згоден ;)

 16 hours ago 

Щиро дякую за підтримку, Андрійку!))) Це завжди приємно, коли тебе розуміють і підтримують! А я до цього дуже небайдужа!)))

Thank you for supporting @wox-helpfund

Your post is manually rewarded by the
World of Xpilar Community Curation Trail

BottoSTEEM OPERATED AND MAINTAINED BY XPILAR TEAM

BottoSteem
Robust Automations on STEEM Blockchain using the Power of AI

https://steemit.com/~witnesses vote xpilar.witness

"Become successful with @wox-helpfund!"
If you want to know more click on the link
https://steemit.com/@wox-helpfund ❤️

 2 days ago (edited)

I thank you from the bottom of my heart for supporting people who really need financial assistance, @worldofxpilar! All the best!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 64153.02
ETH 3205.80
USDT 1.00
SBD 2.63