You are viewing a single comment's thread from:

RE: "My photo memories" contest #19 ||| Конкурс "Мої фотоспогади" №19. Зірка Ай-Даніля

in Ukraine on Steem24 days ago

Привіт, Олюшко! Прочитала твій допис, подивилася світлини - і аж сльози проступили на очах крізь посмішку... Які гарні спогади!
Ми теж колись з чоловіком відпочивали у Ялті - нам дозволили розділити мою путівку.)))

Sort:  
 24 days ago 

Так, Валюша... Стільки болю... Виживаю завдяки спогадам... У мене зараз життя і дописи мої то про сина, то про чоловіка, то про братика Мишка... То про загиблих двоюрідних братів у Маріуполі... Напишу і трохи легше на душі, ніби з ними поспілкувалась... Особливо ці фотки - одразу перед очима і Крим, і як ми з чоловіком шукали справжнє кримське вино, і як плавали в басейні та в морі)) Я не пам'ятаю, чи показувала тобі кримські фотки, коли ти приїжджала? У мене був по Криму окремий альбом)) Шкода, що свого часу не відсканувала фотки дитинства, альбоми Ксюшки, Ванечки, онуків... Обнулилася... слава Богу - що при пам'яті залишилася... Дякую, що зайшла до мене... 🙋🌅😘

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61227.58
ETH 3437.75
USDT 1.00
SBD 2.56