Relay "Through the Looking Glass" # 44 - Естафета «Задзеркалля» #44. Загадкова жіноча кімната

in Ukraine on Steemlast year

image.png

Доброго вечора, ми з України!

Ось підійшов наступний, 44 тур Естафети Relay "Through the Looking Glass", ініційований @strecoza, в якому я приймаю участь.
Один тур я пропустила, бо нічого такого цікавого не було...

Але в неділю ми з родичами ходили у кафе "Нарешті" відмітити День народження рідної сестри мого чоловіка... Кафе дуже затишне і надзвичайно оригінальне. Все там було чудово і смачно, час з родичами ми провели відмінно!

Та ось перед тим, як піти додому, я вирішила зайти в "жіночу кімнату"...)))
Скажу чесно, що за все своє життя я не бачила такого туалету, в гарному сенсі цього слова!!!)))

Прийшлося мені повертатися до нашої компанії, щоб узяти зі столу свій смартфон, бо я просто не могла не сфотографувати загадкову жіночу кімнату!!!)))

image.png

Навіть не уявляю собі, як дизайнер зміг придумати таку чудасію, але все було настільки незвично, що я просто була ошелешена цим видовищем!!!

image.png

Фотографувала в різноманітних ракурсах, не в змозі зупинитися!)))

image.png

А наостанок ще раз сфотографувала себе у дзеркалі перед виходом із кафе...))) Надіюсь, що ви не подумали, що увесь час я провела в "жіночій кімнаті"?!)))))

image.png

Дякую @strecoza за цей чудовий конкурс!

Конкурс тут: https://steemit.com/hive-145157/@strecoza/relay-through-the-looking-glass-44-estafeta-zadzerkallya-44

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ У НАС БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 56582.63
ETH 2959.73
USDT 1.00
SBD 2.25