"Після радості - неприємності з теорії ймовірності"(((

in Ukraine on Steem5 months ago

image.png

Привіт, друзі!

Після нашої поїздки на дачу і спілкування з улюбленими дівчатками настрій у мене був просто незбагнений, не дивлячись на прильоти рашистських ракет по рідному Запоріжжю!

Я прокинулася зранку і намітила собі, що буду робити...)))
По-перше, привітати з Днем народження племінницю мого чоловіка, потім приготувати їжу, а вже наступне - готуватися до поїздки на Конкурс Східних танців, який відбудеться у місті Дніпро наступного дня, в неділю, в якому бере участь моя менша онука - Маргаритка...

І ось тут пролунав дзвінок телефону і сестра мого чоловіка повідомила, що померла їхня двоюрідна сестричка...((( Виявляється, що в неї вже п'ять років була онкологія грудей, та вона не йшла в лікарню, бо була віруючою і терпіла страшний біль мовчки і казала, що то їй за гріхи...

Похорон відбудеться завтра, тож, звісно, я ні на який конкурс не поїду... Недарма кажуть: "Людина припускає, а Бог має в своєму розпорядженні"... Ось такий у мене сумний день...(((

А зараз покажу вам НЕБО, в яке відлітають душі померлих та загиблих... СВІТЛА ЇМ ПАМ'ЯТЬ!

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 5 months ago 

Які чудові світлини, наче аквареллю ніби написане, можна просто брати і з них робити ескізи навчальні))

А от новини так… кошмар((

 5 months ago 

Дякую. Небо, дійсно, неймовірне... Я його фотографувала через бокове тоноване скло машини, коли ми їхали на дачу...

А новини "кошмар" - не те слово!(((

Thank you for supporting @wox-helpfund

Your post is manually rewarded by the
World of Xpilar Community Curation Trail

STEEM AUTO OPERATED AND MAINTAINED BY XPILAR TEAM
https://steemit.com/~witnesses vote xpilar.witness

"Become successful with @wox-helpfund!"
If you want to know more click on the link
https://steemit.com/@wox-helpfund ❤️

 5 months ago 

Thank you very much for your support, @worldofxpilar!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 60343.62
ETH 2490.29
USDT 1.00
SBD 2.53