"My photo memories" contest ||| Конкурс "Мої фотоспогади" 📷

in Ukraine on Steem4 months ago

2bP4pJr4wVimqCWjYimXJe2cnCgnFezipnsECSWs7gz.jpg

Добрий день, друзі!

Вирішила в останню мить і я теж прийняти участь у Конкурсі "Мої фотоспогади", який оголосив @yetaras.
Так вже сталося, що з 2012 року я взимку майже не виходжу ва вулицю...((( Тому майже немає моїх власних фотографій, а ті що є - мені надсилає донька або фотографує чоловік. Що поробиш?! Таке воно, життя!

Складність полягає ще й у тому, що я не можу достеменно сказати, коли зроблені фотографії... І якщо господар конкурсу "забракує" мій допис - я не ображусь!)))

А зараз хочу вам показати фотографії Маргоші з Пусею, які мені прислала донька кілька років тому... Обожнюю їх за неймовірну зимову красу, яка буває у нашому південному місті Запоріжжі не так часто, бо, як тільки пригріває сонечко - сніг миттєво тане!

2bP4pJr4wVimqCWjYimXJe2cnCgn7xZdgowV4NQ3s8i.jpg

2bP4pJr4wVimqCWjYimXJe2cnCgn3U4DUgMh8jpyMgJ.jpg

2bP4pJr4wVimqCWjYimXJe2cnCgnAeBwfw6DRFKyy4z.jpg

Але ось тому така надзвичайна краса і цінується значно більше, бо бачиш її надто рідко!)))
Коли мій чоловік до початку повномасштабної війни ще працював водієм на "НОВІЙ ПОШТІ", він возив посилки по відділенням у різні райони міста, тому і мав змогу фотографувати казкові зимові пейзажі, такі, як оцей і ті, що нижче...

image.png

Недарма, бачачи таке диво, душа відразу відзивається на нього і вірші так і линуть з неї!))) Цей вірш був написаний ще на російській мові, тому я вам показую його вже в перекладі.

Інеєм біло-кришталевим дерева вкрилися...
Сонце холодне кулею молочною пливе...
Ніжно і м'яко склавши лебедині крила,
Хмара снігу лягла біля зачинених воріт.

Йде по угіддям своїм Снігова Королівна,
Ангельською зовнішністю людям полонивши серця...
Плещуються хвилями вітру шаленого наспіви,
Рідкісною красою обличчя змушуючи мерехтіти...

Іскри алмазні блищать у пихатому погляді.
Шлейф сріблястий поземку за нею мете...
Любо дивитися на чарівні усі зміни,
А ось серце моє в холоди не співає!

Дзеркалом гладеньким стала прозора калюжа,
Зрідка в ньому промайне королівська рать.
Світ краси цієї людям і важливий, і потрібний! -
А я весну знову з нетерпінням чекатиму!!!

image.png

image.png

image.png

image.png

І ще обожнюю малюнки мороза на вікні, які я фотографую, лише вони з'являються взимку...)))

16-17 061.JPG

16-17 063.JPG

16-17 079.JPG

І Рижуля полюбляє дивитися на сніг через вікно лоджії...)))

16-17 075.JPG

16-17 077.JPG

Приєднуйтесь, друзі, до цього чудового конкурсу зе посиланням: https://steemit.com/hive-145157/@yetaras/my-photo-memories-contest-or-or-or-konkurs-moyi-fotospogadi

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 4 months ago 

banner.png

 4 months ago 

Господар точно ці фото не забракує, бо вони зимові і могли б бути зроблені у цей період в один попередніх років і оцінюватиме все в комплексі . 😉 А ще вони по зимовому красиві, дуже гарні!

 4 months ago 

Ой, як же мені приємно це чути і читати!.))) Моє хвилювання вивітрилось а один момент!))) Дуже чекаю результатів конкурсу!)))

Congratulations, your post has been upvoted by @scilwa, which is the curating account for @R2cornell's Discord Community.

Curated by Blessed-girl

r2cornell_curation_banner.png

Enhorabuena, su "post" ha sido "up-voted" por @scilwa, que es la "cuenta curating" de la Comunidad de la Discordia de @R2cornell.

Visit our Discord - Visita nuestro Discord

 4 months ago 

Thank you very much for your support, @scilwa!

 4 months ago 

Сподіваюся, крупні куратори побачать і цю красу і оцінять)

 4 months ago 

Ой, дякую, сонечко!))) Сподіваюся, що твої слова побажання здійсняться, і так все й станеться насправді!))) Це було б круто!))

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 69115.56
ETH 3736.98
USDT 1.00
SBD 3.66