КУЛІНАРНИЙ КОНКУРС! Великодній кошик. З Великоднею суботою!

in Ukraine on Steemlast year

image.png

Доброго вечора, ми з України!

Сьогодні, у Великодню суботу, закінчується наступний тур КУЛІНАРНОГО КОНКУРСУ від @mariam.dariam з темою Великодній кошик, в якому я знову таки приймаю участь.)))

Чесно кажучи, кошика у мене немає, до церкви я не ходжу, бо навіть 5 хвилин не можу вистояти на одному місці, та й паски я ні разу в житті не пекла, але завжди ми купували їх на Великдень...))) Зате яйця фарбувала майже на кожне свято!))) Але цього разу донечка сказала, що придбала фарбу для яєць і пофарбує для нас теж!)))

А ось така краса була у мене позаминулого року.

image.png

Вчора чоловік отримав пенсію, то я відправила його сьогодні вдень скупитися. Подивлюся, чи все він прибає для "кошика", що я написала...)))

Є в мене чудова Великодня свічка, яка зараз дуже згодиться!

image.png

А я тим часом усе ж таки приготувала крашанки... Ви нізащо не вгадаєте, чим я їх пофарбувала!))) Жовті - куркумою, а рожеві - губною помадою.))) А що?! Ми, жінки, за все своє життя більше двох кілограмів з'їдаємо її!)))

image.png

Повернувся чоловік і риніс не все, що я замовила, але що маємо - те маємо...)))

image.png

Ну а потім я зібрала все до купи, аби показати вам, який у нас цьогоріч видався Великодній "кошик"

image.png

Я вже закінчувала писати допис, коли прийшла сусідка похвалитися крашанками...)))

image.png

image.png

Дякую @mariam.dariam за цей чудовий конкурс!

Приєднуйтесь, друзі!!! Конкурс тут: https://steemit.com/hive-145157/@mariam.dariam/kulinarnii-konkurs-velikodnii-koshik

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ У НАС БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  
Congratulations!
This comment has been upvoted through steemcurator07.
We support quality posts anywhere and any tags.
Curated by : @fantvwiki

TEAM 4 CURATORS

 last year 

Thank you so much for your support! CHRIST IS RISEN!

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 last year 

Ух, смачно все виглядає)) А куркума то потужна штука, я навіть тарілки не з першого разу відмиваю від неї, все жовте))

 last year 

Зі святом Пасхи вас! 😁🎂🥚🥚🥚🎈

 last year 

Христос Воскрес, Валюшко! 😘 😘 😘
Чудовий кошик! Усміхнулася з приводу помади!) Ну ти й фантазерка! А моя внучка – я спостерігала, як фарбувала яйця – це ціле мистецтво: розвела
фарби різного кольору і шприцем через марлю наносила фарбу, потім вони сохли довго в марлі)
і у кожного яйця вийшов свій пейзаж - драконові яйця!

 last year 

Воістину Воскрес!
Дуже дякую, Олечко!))) Цікаво зробила, молодець Сашуня!

 last year 

IMG_20230416_105051_232.jpg

 last year (edited)

Супер! Я вже бачила В ТВОЄМУ ДОПИСІ!)))

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60869.98
ETH 2713.11
USDT 1.00
SBD 2.45