Кулінарний конкурс. Улюблені грінки сім'ї

in Ukraine on Steemlast month

image.png

Добрий день, мої любі друзі!

І знову я приймаю участь у наступному турі Кулінарного конкурсу, ініційованому @mariam.dariam, бо минулого разу пропустила тур через деякі причини.)))

Кілька днів тому у моєї старшої онуки Анастасії був День народження, і я, як завжди, приготувала свої фірмові грінки, без яких не обходиться ні одно наше родинне свято, тим паче, що все потрібне було, окрім зеленої цибулі, за якою я послала чоловіка на базар...

І ось вже я чаклую над грінками...)))

Спочатку насмажила на сковорідці нарізний батон з одного боку, і поставила шматочки охолоджуватись...

image.png

А в цей час почистила відварені яйця і порізала їх яйцерізкою на малесенькі кубики в мисочку...

image.png

Потім порізала зелену цибулю в іншу посуду...

image.png

В невеличку кастульку налила майонез і добавила в нього часник, пропущений на часникодавці, та все гарненько перемішала...

image.png

Потім на кожний шманок піджареного батону намазую майонез...

image.png

Зверху кладу яйця...

image.png

А на яйця - зелену цибулю...

image.png

І ось вже грінки готові!))) Щоправда, їх було вдвічі більше!)))

image.png

Навіть праонучці Тетянці сподобались ці грінки!)))

Посилання на Конкурс: https://steemit.com/hive-145157/@mariam.dariam/7jiner-culinary-sontest-or-kulinarnii-konkurs

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 last month 

Нічого собі, то явно задача не на пʼять хвилин:) у мене грінки зазвичай просто хліб, смажений у яєчні))

 last month 

Це точно, доводиться повозитися!))) Але, коли я приношу грінки, відразу всі спочатку "накидуються" на них!))) Особливо рідним було приємно, що я зробила грінки, не дивлячись на операцію.)))

 last month 

В нашій сім’ї грінки теж люблять всі. Ваші грінки дуже схожі до тих, які готую я. Часник додає надзвичайного смаку цій страві, а зелена цибуля гарно прикрасила їх.

Дякую за участь.

 last month 

Я рада, що такі грінки теж до смаку вашій родині! І часник додає особливий смак, і зелена цибуля в поєднанні з часником - дає дуже незвичний, але чудовий смак!)))

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63580.05
ETH 3253.58
USDT 1.00
SBD 3.91