КУЛІНАРНИЙ КОНКУРС! Улюблена страва - Крильця, смажені в сухарях

in Ukraine on Steemlast year

image.png

Доброго вечора, ми з України

Ось і переходимо до наступного туру КУЛІНАРНОГО КОНКУРСУ від @mariam.dariam, в якому я знову таки приймаю участь.)))

Як сказала господиня конкурсу, улюблених страв може бути багато... І це дійсно так! Але не всі страви зараз можна зробити!)))
Для приготування шашликів - треба їхати на дачу, а робити окрошку - холодно, треба дочекатись літа!)))

Зате в мене є ще одна улюблена страва - це крильця, смажені в сухарях!))) Вперше я її спробувала, коли донечка отримала заказ з Суші-бару, де були і крильця, які мені дуже сподобалися.

Так що, сьогодні я буду готувати саме цю страву.

Нам знадобляться ось такі інгредієнти: красний та чорний перець, сіль, панірувальні сухарі і соняшникова олія.

image.png

Спочатку я розморожую крильця...

image.png

Потім туди додаю приправи, і на кілька годин залишаю їх у спокої, або промаринувалися.

image.png

Перед жаркою гарненько збиваю яйця...

image.png

А потім кожне крильце обмакую в сухарі і кладу на сковорідку. Обжарюю їх на одному боці 4-5 хвилин, а потім перевертаю на другий...

image.png

і ось вже перша партія готова для вживання.
Я так чекала свою улюблену страву, що навіть не сфотографувала момент дарки крилець на сковорідці!)))

image.png

Ну, ось і все!))) Прошу пробачення за свої тарілки - гарні візерунки на них поплавилися у мікрохвильовій печі...

Дякую @mariam.dariam за цей чудовий конкурс!

Приєднуйтесь, друзі!!! Конкурс тут: https://steemit.com/hive-145157/@mariam.dariam/kulinarnii-konkurs-ulyublena-strava

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ У НАС БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 last year 

Ням ням) Я теж обожнюю крильця 😋

 last year 

Я бачу, у нас смаки сходяться!)))

 last year 

Так, ми любимо посмачніше)))

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60842.02
ETH 2699.34
USDT 1.00
SBD 2.44