Кулінарний конкурс. Мої улюблені чебуреки

in Ukraine on Steem7 months ago

image.png

Добрий день, мої любі друзі!

І знову я приймаю участь у наступному турі Кулінарного конкурсу, ініційованому @mariam.dariam, зі ще однією стравою - чебуреками)))

А вирішила я їх приготувати, коли чоловік знову приніс додому фарш, більша частина якого пішла на "ліниві" пельмені...

У морозильній камері вже давненько лежало листкове тісто, тому я дістала його, аби розморозити для чебуреків...

image.png

А ось і інші інгредієнти, які були потрібні для виготовлення моєї улюбленої страви: м'ясний фарш, цибуля, яйце, сіль та чорний мелений перець...

image.png

Ще соняшникова олія для смаження, мука та півсклянки води - додати до фаршу...

image.png

Всі потрібні інгредієнти я висипала в мисочку...

image.png

Добре змішала їх веделкою, додавши води...

image.png

Потім почала розкатувати листкове тісто потрібними шматками...

image.png

На них поклала підготовлений фарш...

image.png

Зліпила чебуреки, гарненько з'єднавши краї...

image.png

А потім поклала їх смажитися у сковорідку з підігрітою соняшниковою олією...

image.png

Коли перша сторона підсмажилася - перевернула чебуреки на інший бік...

image.png

І ось вони, красунчики, готові!)))

image.png

Ну дуже смачні вийшли!))) Щоправда, чолові сказав, що я дуже багато положила в чебуреки фаршу...))) Так то ж від щирого серця!))) Зате з'їли по два чебуреки і наїлися!)))

Посилання на Конкурс: https://steemit.com/hive-145157/@mariam.dariam/7akpzm-culinary-sontest-or-kulinarnii-konkurs

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 7 months ago 

5QqP4NVdsPNcDeePyfoZLTLv8efTACU5P6GADTBgMgfXR86cXnAReaMqvt6RTKmEFp5MLrgZGqCdrYprvb7JPXoSMDo8eS3Udcyh3xYmEhrJbozsroMk9rfbHHkUwieynbezK9yox7ctNmWAX1Urw65YpPaH1FKGWv6tSDMmv4KgYs3RKytAvxQKsaEsHNCsbum8RUZyPgbj.png

 7 months ago 

Дякую!

 7 months ago 

Виглядає непогано, дружина схожі готує).

 7 months ago 

Дякую!))) Я не сумніваюсь, що в із дружиної чудові кулінари!))) А хто кращий - це може встановити тільки конкурс між вами!)))

 7 months ago 

Тут я навіть і не подумаю змагатися, бо хто може краще готувати за мою дружину! ;) Хоча вона, коли їй не хочеться готувати, каже, що я дуже смачно готую 😄

Posted using SteemPro Mobile

 7 months ago 

Я теж люблю чебуреки. Я вже так давно хочу їх приготувати, але чомусь постійно не вистачає часу.

Дякую за участь.

 7 months ago 

Та я їх теж готую дуже рідко, хоча майже увесь час знаходжусь вдома!))
Дякую за чудовий конкурс і від моїх хлопців теж велика дяка!)))

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60661.72
ETH 2395.32
USDT 1.00
SBD 2.56