Конкурс "Світ Снів" від @diselex. Ікона від бабусі ( "Сон в руку" )

in Ukraine on Steem2 months ago

image.png

Привіт, друзі!
Я вирішила прийняти участь у Конкурсі "Світ Снів" від @diselex.

Сни мені сняться постійно, ось тільки я їх запам'ятовую дуже рідко! Хоча інколи сни "врізаються" в пам'ять на все життя, бо вони були віщими... Ось про один такий сон я і хочу розповісти.

Багато років тому померла моя бабуся, якій було 94 роки... Жила вона в Маріуполі, у доньки, яка забрала її до себе з Оріхова.
Сталося це 5 січня, а через сташні замети траса з Запоріжжя була перекрита, тому на поховання ми не встигли. Але вирішили з донькою, шо поїдемо на 40 днів...
Тож, коли настав час, ми ввечері приїхали до Маріуполя, і залишилися ночувати у двоюрідної сестри, щоб вранці дістатися селища, де жила бабуся з тітонькою.

І ось вночі я бачу сон, що йду по довгій дорозі... Аж тут наді мною в небі пролітає юнак років двадцяти з довгим волоссям і у пов'язці на стегнах, який тримає за талію дівчину... Попереду стоїть двоповерховий будинок, у відчинене вікно якого юнак садить дівчину, а потім лягає на повітря, наче на постіль, і летить назад...
Я дивлюсь на нього і думаю: "Я теж хочу літати!!!"
Раптово юнак стає поряд зі мною, дивиться мені в очі своїми глибокими прнизливими очима, і каже: " А навіщо тобі це треба?! У тебе дружна родина, чудові діти; ти пишеш гарні вірші..."

Я йому кажу: "Це я знаю! А скажи мені, що в моєму житті буде далі?!" Юнак нічого не відповів, а пішов вперед по дорозі... Тут звідкись взялась і донька, і ми йшли вже втрьох...
Знову я повторюю питання: "Так що буде далі?!" І знову він нічого мені не відповідає, але повертається до доньки і кажє: " А ти саджай полуницю в кінці городу..."

Я від несподіванки прокинулась, сон стояв перед очима...
А коли ми вранці приїхали до селища, тітонька простягла мені ікону зі словами: Це тобі від бабусі!"

Взявши в руки ікону, я обімліла, бо на ній було обличчя того юнака, який мені наснився, тільки набагато старше...

ЦЕ БУВ ГОСПОДЬ!!!

image.png

Я багато дивилась сонників, але так і не знайшла розгадку Його слів...(((

Конкурс за посиланням: https://steemit.com/hive-145157/@diselex/en-ua-contest-or-world-of-dreams-or-or-svit-sniv

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 2 months ago 

Дякую за участь, сон і справді дуже цікавий. Поки у вас всі шанси на перемогу.👍

Posted using SteemPro Mobile

 2 months ago 

Дякую... Приємно це чути, хоча, може, хтось розповість і цікавіший сон...)))) Якщо конкурс буде продовжуватися, розповім про ще один сон...

 2 months ago 

Я думаю що буду продовжувати, бо бачу фітбек.

Posted using SteemPro Mobile

 2 months ago 

Ого. А донька полуницю таки в кінці городу посадила? Цікавий сон.

 2 months ago 

Та ні, у них діляночка була зовсім маленька... Там росла одна-едини груша, на якій було привито кілька сортів і все! Та ще й була велика собака... Так що, саджати було ніде!)))

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66361.02
ETH 3462.04
USDT 1.00
SBD 3.20