Конкурс | Мій домашній улюбленець - чепурун Рижуля

in Ukraine on Steemlast year

99999 009.JPG

Доброго дня, ми з України!

Як же приємно, що в нашій спільноті з'явився ще один чудовий Конкурс "Мій домашній улюбленець", ініціатором якого виступає @o1eh зі своєю донечкою!)))

Мабуть, немає родини, в якій би не було хоч одного домашнього улюбленця! Є він і у нас - це наш котик Рижуля.
Я нещодавно писала допис про нього, тому повторюватися не буду!

Коли чоловік приніс його до нас, ми почали думати, як же його назвати... А я пригадала, як колись писала вірш про маленьке кошеня і відразу сказала: "РИЖИК)))

Перекласти його на українську мову можливо, ось тільки вже не передати дослівно, тому покажу його таким, як він є!)))

Акро "ЗИМА НЕ ЗА ГОРАМИ" ( назва читається по першим літерам зверху вниз )

Золотой листопад отшумел.
И уже холода на пороге...
Мальчуган, сероглазый пострел,
Аккуратно котёночка трогал.

На глазах — бисериночки слёз
Еле-еле держались упрямо...

"Заберу тебя!" — он произнёс. -
Ах, боюсь, что прогонит нас мама!"

Гасли солнца косые лучи,
Окна в доме призывно светились.
Рыжий кроха, согревшись, молчит...
А малыш шёл сдаваться на милость!
Мама крошку взяла в руки: "Вась!
Ишь, ты — Рыжик… Я ВАС заждалась!!!"

http://litsait.ru/stihi/akrostihi/zima-ne-za-gorami-118408.html

До речі, Рижика чоловік приніс у середині жовтня.)))

Він такий ласкавий, милий і дуже слідкує за собою!))) Спостерігати за ним - одне задоволення, тим паче, що він це робить завжди поруч, на дивані, коли я сиджу біля комп'ютера.)))

99999 002.JPG

99999 008.JPG

99999 014.JPG

99999 013.JPG

99999 027.JPG

99999 028.JPG

99999 031.JPG

99999 034.JPG

Я просто захоплююся його гнучкістю!))) А ще - його ловкістю, коли він граться зі своїм хвостом!)))

99999 046.JPG

Хоча не тільки з хвостом, а і з всілякими предметами.)))

Ось такий наш домашній улюбленець!))) Зараз Рижуля підріс, але все одно він дуже цікавий і я вам ще про нього розповім!)))

Дякую @o1eh за цей чудовий конкурс!)))

Умови конкурсу: https://steemit.com/hive-145157/@o1eh/konkurs-or-mii-domashnii-ulyublenec

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ У НАС БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  
 last year 

Дякую за участь. Такий класний котик! І вже вміє позувати для фотографій. Так і хочеться його взяти на руки. Окремо дякуємо за відео.

 last year 

Мені дуже приємно, що Рижуля сподобався вам!))) Буду ще його фотографувати!)))

What a lovely cat, my goodness! You have such a gift to take the most cool cat pics ever!

 last year 

Heartfelt thanks!

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 last year 

Надзвичайно милий котик 😁 Як вони такі гнучкі))

 last year 

Так, дійсно!))) А як вигне спину дугою, чи навпаки - прогнеться, я просто в захваті!)))

 last year 

Валюша, я обожнюю твого Рижика! Радію за нього, що така у котика чудова любляча господиня! 💓

 last year 

Дякую! Вітаю тебе з 1 місцем!

 last year 

Де? Не бачила...

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64724.35
ETH 3436.21
USDT 1.00
SBD 2.55