Конкурс "Мої фотоспогади" №26. 70-річний Ювілей мого чоловіка

in Ukraine on Steem8 days ago

image.png

Привіт, друзі!
Ось і наступний літній етап Конкурсу "Мої фотоспогади" №26 від @yetaras, і я знову в ньому приймаю участь.

Переді мною стало питання, про що написати цього разу? І тут я натрапила на теку з фотографіями до Дня народження свого чоловіка, і не просто Дня народження, а його 70-річного Ювілею., який був 3,5 роки назад...

Цю визначну подію нам прийшлося святкувати у вузькому сімейному колі через карантин, бо тоді господарював ковід.
Ну, а що зробити?! - Так розпорядилася Доля!)))

Моє привітання було віршованим, щоправда на російській мові, бо тоді, у 2020 році, ми і гадки не мали, що колись сусіди, типу "браття" нападуть на нашу рідну Україну...
Зараз я вірш перевела через Гугл-переводчик...

Під Сузір'ям Козерога,
Знаком гордим, знаком суворим
Ти народився, Юрочко, на світ.
Усміхнулися в небі Боги,
Коли чекали всі в тривозі
Той незабутній світанок.

З Ювілеєм вітаємо
І від щирого серця бажаємо
Щастя та здоров'я, та любові!
Ти живи, тривог не знаючи,
Небо нехай благословляє
Плани, починання твої!

У домі нехай достаток буде,
А біда тебе забуде
І в душевному теплі тануть дні!
У низці довгих буднів
Життя шлях не буде важким,
До 100 років, любий мій, живи!

Так... до такого Ювілею далеко не всі доживають - багато наших друзів вже попрощалися з білим світом...(((
Але не будемо зараз говорити про сумне...

Моїм подарунком чоловікові був накритий стіл... Боже, у мене було тоді стільки життєвих сил, що я майже все принотувала сама, бо моловікові знадобилося саме цього дня терміново заплатити за гараж, і треба було купити ще продуктів для святкового столу.
Коротше кажучи, він як пішов о 9:30 і з'явився о 14:15! А я, як бджілка, крутилася сама...)))

З'явився ювіляр вже о третій годині...)))
Правда, віддати належне, він посмажив котлети і приготував пюре з почищеної та відвареної мною картоплі до приходу гостей.)))

А тут і гості прийшли.))) Юрко навіть переодягнутися не встиг, але ніхто на це навіть не звернув уваги!))) Ювіляр з величезною цікавістю та задоволенням прямо на порозі розглядав подарунки.)))

ЮБИЛЕЙ ЮРЫ 020.JPG

ЮБИЛЕЙ ЮРЫ 019.JPG

ЮБИЛЕЙ ЮРЫ 018.JPG

Розсувний стіл швиденько перенесли з кухні, і почали накривати його всілякими стравами всім гуртом.)))

image.png

А потім були тости, привітання та все, що належить у таких випадках!)))

Внучка менша станцювала для дідуся танець, який я зняла на фотоапарат. Правда, вийшло не зовсім вдало - я перевернула фотоапарат, щоб видніше було Ритулю, а зображення не повернулося))) Це був самий перший танець нашої Маргаритки...)))

Насамкінець був солодкий стіл... Донька замість квітів бомбезний торт принесла ( він на першій фотографії ) і Юра купив ось цей...

Ось такі сьогодні у мене фотоспогади...

Конкурс за посиланням: https://steemit.com/hive-145157/@yetaras/my-photo-memories-contest-27-or-or-or-konkurs-moyi-fotospogadi-27

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

TEAM 1

Congratulations!

THE QUEST TEAM has supported your post. We support quality posts, good comments anywhere, and any tags


post.PNG

Curated by : @sduttaskitchen

 7 days ago 

Thank you very much for your support! Your attention is very nice, @sduttaskitchen!)))

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60935.93
ETH 2645.60
USDT 1.00
SBD 2.56