Конкурс "Мої фотоспогади" №19. Сьогодні 54 річниця нашого Весілля

in Ukraine on Steem2 months ago (edited)

imgonline-com-ua-Resize-K271ibcY7RGT53Bo.jpg

Привіт, друзі!
Я знову приймаю участь у Конкурсі "Мої фотоспогади" №19 від @yetaras із наступними, найважливими для мене, спогадами...

Рівно 54 роки тому ми одружилися з моїм чоловіком... А історія нашого одруження була така цікава, що хочеться вам розповісти...)))

Як ви вже знаєте, я проводжала свого хлопця в армію, і ми домовилися одружитися з ним через рік, коли прийде у відпустку...
Так ось, щоб подати заяву в РАЦС, потрібні були документи... І Юрко мені вислав свій військовий квиток замовним листом...)))
Коли робітниця РАЦСу його побачила, вона аж підскочила на стільці і закричала: "Ви що, здуріли?! Якщо буде перевірка - твій хлопець піде під трибунал!! Негайно висилай квиток назад! Нехай він піде до РАЦСу того міста, де служить, і там напише заяву, яку завірять, а тоді пришле тобі! Принесеш її нам - і ми призначимо час розпису."

Слава Богу, все обійшлося, і через деякий час я подала заяву і мені призначили день...
Так вже сталося, що після подачі заяви у мене були заняття в технікумі, і останньою була фізкультура... Коли я витягала форму, клаптик паперу впав на підлогу, і хтось із дівчат підняв його, прочитав и вигукнув: "Дівчата! Наша Валя заміж виходить!"
А якщо знає про це 30 дівчат, то знає і весь технікум!)))

І ось підходить назначений час, а мого хлопця не відпускають у відпустку, бо всю частину вивозять на навчальний полігон... Він тільки й зміг відіслати телеграму, з якою я поїхала до РАЦСу, і робітниця сказала, що нас розпишуть, тільки-но він приїде...

Через півтора місяці він вночі прилетів із Молдови, і ранком ми вдвох поїхали у Будинок Культури Енергетиків, і нам сказали, що після обіду нас одружать.
Мені так подобалася воєнна форма, що я просила Юрка, аби він був у ній, та він відповів: "Нізащо! Я її ненавиджу!"

Тому його друг дав йому свій вихідний костюм для розпису, ну а я була у білому весільному вбранні...)))

photo_2020-06-04_15-50-16.jpg

photo_2020-06-04_14-21-02.jpg

Святкували весілля у дворі батьків Юрка... На стіл збирали, у кого що є, всі рідні, які жили в трьох хатах поруч, бо ніхто не очікував, що саме в той день станеться така подія...)))
Але все пройшло добре, слава Богу!)))

photo_2020-06-04_14-22-00.jpg

Юрко привіз мені з Молдови букет червоних троянд, з якими я і пішла в РАЦС. Саме таких, як ця!)))

photo_2020-06-11_15-05-13.jpg

Промайнув швидкоплинний час, і ось вже Срібне весілля - 25 років разом... І знову було свято з рідними та друзями...

photo_2020-06-04_15-50-31.jpg

photo_2020-06-04_15-50-20.jpg

photo_2020-06-04_14-28-14.jpg

photo_2020-06-04_15-50-45.jpg

А ось Золоте весілля припало на локдаун, тому майже нікого не було, окрім Сестри мого чоловіка та доньки з меншою онукою...

photo_2020-06-07_08-08-44.jpg

А 54 річницю ми вирішили відсвяткувати на дачі онуки у вихідні. Потім розповім!)))

Конкурс за посиланням: https://steemit.com/hive-145157/@yetaras/my-photo-memories-contest-19-or-or-or-konkurs-moyi-fotospogadi-19

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 2 months ago 

Які цінні спогади! І 54 роки разом! Молодому поколінню є чому у вас з чоловіком повчитися, а то найменші труднощі і всі вже розбігаються, подають на розлучення..))

 2 months ago 

Це так, сімейне життя не зовсім казка! Чого тільки не було за всі ці роки! Але ми навчилися пробачати один одного, тому і стільки років разом!)))

 2 months ago 

Вітаю!!💕🌹🌹🌹

 2 months ago 

Дякую!)))

Your post is manually rewarded by the
World of Xpilar Community Curation Trail

STEEM AUTO OPERATED AND MAINTAINED BY XPILAR TEAM
https://steemit.com/~witnesses vote xpilar.witness

"Become successful with @wox-helpfund!"
If you want to know more click on the link
https://steemit.com/@wox-helpfund ❤️

 last month 

Thank you so much for your support, @worldofxpilar! You do so much good for people in need!

Cerita yang sangat menarik, kisah cinta yang luar biasa. Selamat untuk ulang tahun pernikahan yang ke 54. Sungguh angka yang luar biasa untuk sebuah pernikahan

 last month 

Що сказати? Красу твою навіть час не зіпсував) Чоловік – це оправа для дружини – діаманта)) Вітаю з черговим ювілеєм. А мій чоловік два роки не дожив до рубінового весілля... Цікаві чорно-білі фото...Я їх чомусь більше люблю... Вони глибше висвічують обличчя) Ти юною була чорною чи що?

 last month 

Привіт, Оленько! Дякую за привітання! Ну, не зовсім чорною була в юності, а темно-каштановою, але білий колір мені все ж таки набагато більше до душі!!!)))

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66704.41
ETH 3487.40
USDT 1.00
SBD 2.99