"Kids of the world" by @olesia | Week №71. Моя довгоочікувана гостя

in Ukraine on Steem2 years ago

image.png

Доброго дня, ми з України!

Я знову приймаю участь в чудовому Конкурсі "Kids of the world", ініціатором якого виступає @olesia, як завжди, зі своєю постійною фотомоделлю - праонучкою Тетянкою.)))

Цього разу фотосесію я проводила у себе вдома. Так вже сталося, що онучці треба було відлучитися по справах, і вона привезла до мене маленьку зірочку. Давненько ми з нею не спілкувалися сам на сам, тому Настьона трохи хвилювалася...)))
І даремно, бо я завжди находила спільну мову з малечею!)))

Ми с Тетянкою пішли в мою спальню і я дала їй іграшки на кровать, куди вона зразу ж залізла...)))
Ось вона дістає їх зі сріблястого поліетиленового пакету...

image.png

Ці іграшки залишились від меншої онучки Маргаритки, яка їх не стала забирати з собою в нову квартиру.
Дівчинка радіє чудовій маленькій конячці...

image.png

Ой, а що ж це таке?!))) Дитячий телефон чогось не хоче відкриватися!))) А як було б гарно подзвонити по ньому матусі і сказати, щоб вона скоріше приїхала!)))

image.png

А цей рожевий фломастер для тебе, бабусю, щоб могла записувати свої вірші на папері!))) Тримай, мені зовсім його не шкода, хоча я й сама люблю малювати рожевим кольором!)))

image.png

Скільки всього цікавого - навіть очі розбігаються!))) Свої іграшки вже трохи набридли, а це - щось новеньке!)))
Молодець моя тітонька Маргоша, що потурбувалась про мене!)))

image.png

Але іграшки - іграшками, і пора піти на кухню та щось "перекусити"))) Тим паче, що матуся принесла смачні рибні тефтельки!))) Може, бабусю, і тебе пригостити?!)))

image.png

image.png

А тепер можна і яблучко поїсти... Воно таке солоденьке і соковите, що я їм його шматочок за шматочком!))) І так добре, що його бабуся від кожури почистила!)))

image.png

image.png

Підзаправилась трохи, а зараз знову ходімо до спальні! Я там бачила дитячі книжки з дуже цікавими малюнками! Треба добре розгледіти кожну сторінку!)))

image.png

Ой, бабусю, подивись, які я знайшла чашки в іграшках! Тут всі три кольори світлофора!!)))

image.png

Я що, не в тій послідовності їх всановила?! А мені так подобається більше!)))

image.png

Дякую @olesia за цей чудовий дитячий конкурс!

Запрошую прийняти участь у конкурсі @strecoza!!!)))

Умови конкурсу: https://steemit.com/hive-145157/@olesia/contest-kids-of-the-world-by-olesia-or-week-72

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ У НАС БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  
 2 years ago 

thank you from the bottom of my heart!

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 2 years ago 

Така вона позитивна весь час посміхається. Хай все це минеться для неї без жодних проблем та поганих спогадів.

 2 years ago 

Згодна на всі 100! Зі Старим Новим роком!

 2 years ago 

Дуже позитивна дитина)) Весь час і з посмішкою 😁

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 60250.23
ETH 2335.37
USDT 1.00
SBD 2.52