"Kids of the world" by @olesia | Week №62. Наша дівчинка-Мауглі та її друзі

in Ukraine on Steem2 years ago (edited)

image.png

Доброго дня, ми з України!

Сьогодні я знову приймаю участь у наступному турі чудового Конкурса "Kids of the world", ініційованому @olesia.
І хочу вам розповісти про дружбу моєї маленької праонучки Тетянки з бійцівськими собаками, що живуть у їхній сім'ї - стафордом Марсом і пітбулем Заєю...
Скажу чесно, коли народилася Тетянка, я дуже хвилювалась, як сприймуть собаки маленьке дитинча, якого всі довго чекали?! Та, мабуть, батьки так добре їх виховали, що Марс і Зая сприймають Тетянку, як своє дитя!)))

З самого малку Тетянки собаки крутилися поряд з нею, то нюхали її, то намагалися лизнути... І, коли я відганяла їх від колиски, онучка та її чоловік робили мені зауваження: "Нехай звикають одне до одного, бо ми - єдина сім'я і нам довго жити разом!"

Дівчинка підросла, почала повзати і вже сама шукала своїх відданих друзів!))) Вона заповзала на матрас собак і лягала поряд з ними! А вони були зовсім не проти ділити своє невелике ліжко з маленькою дитинкою!)))

image.png

В перший раз, побачивши таку картину, моя донька прозвала Тетянку - дівчинка-Мауглі!)))

image.png

Тепер Тетянка підросла, ходить у дворі дачі зовсім самостійно, а її друзі, як завжди, неподалік.
Коли я робила наступні світлини, сяяло таке яскраве сонечко, що навіть очам було боляче дивитись. Зате собакам лежати було одне задоволення!)))

image.png

Особливо Марс розімлів на теплому асфальті, хоча він і так доволі спокійний і флегматичний, і мала гладила його по голові своєю крихітною ручкою...

image.png

А потім іще й сіла Марсу на його велику голову!))) Та він навіть і не поворухнувся, бо, видно, вже звик до цього!)))

image.png

А ось Пуся, собака доньки, до малої близько не підходить... Вона її не чіпає, але держиться завжди осторонь і спостерігає здалеку.))) Хоча, ймовірно, якби дівчінці хтось загрожував, вона б кинулася на захист!

image.png

Зато на Заї Тетянка може влягтися і доволі таки довго лежати зверху.)))

image.png

Зая зовсім не проти таких дій малої, ще й намагається лизнути їй обличчя...)))

image.png

Ось така дружба між собаками і дівчинкою-Мауглі!)))

Дякую @olesia за цей чудовий дитячий конкурс!

Запрошую прийняти участь у конкурсі @strecoza!!!)))

Умови конкурсу: https://steemit.com/hive-145157/@olesia/contest-kids-of-the-world-by-olesia-or-week-62

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ У НАС БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  
 2 years ago 

Thank you very much for your support!

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 2 years ago 

😁😁 дуже милі фотки))
Такий ексклюзив не часто побачиш))

 2 years ago 

Я так люблю фотографувати наше маленьке диво!))))

 2 years ago 

Такі цікаві світлини. Головне що і не трогають собаки малу. А терпляче відносяться

 2 years ago 

Вони її люблять і весь час облизують!)))

 2 years ago 

Аааа! Клас! У мене мала теж росла із собаксами.

 2 years ago 

Ось і наша мала буде рости з собаками!)))

 2 years ago 

ну це прямо для мене пост))))) море задоволення отримала, дякую! от собаки - це прямо моя любов))) а діти - на другому місці)))

 2 years ago 

Як приємно, що тобі сподобався пост! Донечка мені сьогодні ще одну фотку прислала!

image.png

 2 years ago 

Потужно😇

 2 years ago (edited)

)))

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.17
JST 0.033
BTC 63989.15
ETH 2749.61
USDT 1.00
SBD 2.66