І знову важливі події в понеділок

in Ukraine on Steem3 days ago

image.png

Привіт, друзі!
Ось і розпочався наступний етап в моєму житті... І, як в минулі рази, саме в понеділок, я знову вирушила на третю хіміотерапію...
Ми виїхали трохи раніше, щоб не запізнитися в онкологію чкрез "пробки" на мостах...
Хоча в небі світило ясне сонечко, але його видно було через імлу, чка заполонила наше місто... Як я потім прочитала в нашому Телеграм-каналі, це пилова буря, яку принесло з рашистської сторони і буде вона тривати щонайменше, як три дні...(((

image.png

image.png

Приїхали ми дуже вчасно, я отримала свою медичну картку з назвою хіміотерапевтичних препаратів і пішла до кабінету старшої медсестри, вби в неї забрати призначені ліки... Я була другою в черзі.)))

image.png

Отримавши ліки, як завжди пішла у другу палату, виложила їх із сумки на тумбочку і сфотографувала...

image.png

Незабаром підійшла медсестричка і поставила мені першу крапельницю з другої спроби, бо вени у мене ще ті!)))

image.png

Медсестричка знайшла невеличку венку на тильній стороні долоні, але досить влучно поставила катетер і гарненько його закріпила... Після нього навіть синця не залишился...)))

image.png

Цього разу довго лежати я не змогла через страшенний біль в тазостегневому суглобі, біля якого виявили збільшені лімфовузли з метастазами, тому наступну крапельницю я приймала сидячи, з дозволу тієї ж медсестрички...

image.png

На стіні висів невеликий телевізор, по якому транслювалися фільми. Я сіла на інший бік, де дивилася серіал "Будиночок на щастя", поки приймала другу крапельницю... До речі, дуже веселий український серіал, який піднімає настрій!)))

image.png

Спочатку в палаті я була зовсім одна...

image.png

А потім прийшла ще одна жіночка, але крапельниця у неї була зовсім маленька, не те, що в мене - дві по чотириста мілілітрів, а ще промивка ло і після крапельниць...

image.png

Жіночка скоро пішла, але в палату прийшли інші люди -два чоловіка і жінка... Як то кажуть: "Святе місце пустим не буває")))
Та ось моя друга крапельниця закінчилася, медсестричка зняла її і дала направлення на наступну, хоча я дуже сподіваюся, що третя була Останньою!!!)))

image.png

Чоловік підігнав машину, я сіла в неї І чекала, поки чоловік купляв мені чебурек))), та сфотографувала кафе, яке знаходиться навпроти онкологічної лікарні...

image.png

До речі, наша Запорізька держадміністрація вирішила приєднати Противопухлинний Центр до Запорізької Обласної лікарні і, попри всі протести лікарів та хворих, онкологія була приєднана до неї. І ось вже на ньому висить інша вивіска "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНИЧНА ЛІКАРНЯ"(((

image.png

Потім ми повернулися додому, заїхавши на базар та в супермаркет дещо купити з харчів і відразу почала приймати ліки, які потрібні після хіміотерапії...)))
День, звісна річ, ще не закінчився, ще у гостях у нас побувала старша праонучка Тетянка...)))

image.png

Щиро бажаю всім здоров'я, щастя і мирного неба над головою!

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ І ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  
 3 days ago 

сподіваюся, що третя була Останньою!!!)))

Хай би так і було! Вже досить хворіти, треба ще і творчістю займатися, і у Steemit писати. Та й взагалі багато справ є. Бажаю вам якнайшвидшого одужання і нарешті почути заповітні слова, що недуга відступила!

 3 days ago 

Щиро дякую, Олеже, за такі доброзичливі слова і найважливіші побажання! Дуже рада тебе бачити!))) А у Стіміт я пишу кожного дня, ( за рідким виключенням, коли пост немає виплат ) тільки в різний час, а ось ти про мене зовсім забув!)))

 3 days ago 

О ні, я не забув. Мені поки не щастить знайти роботу, де не тільки треба працювати, а ще й отримувати зарплату, тому зараз я працюю одночасно на двох роботах і в мене деякий хаос з часом. Інколи заходжу в Steemit щоб просто проголосувати за тих, хто перший трапиться на очі в моїй стрічці підписок або щоб лише написати допис за короткий період часу. Можливо не натрапляв на ваші дописи. Я виправлюся 😁

 3 days ago 

Дуже сподіваюсь!))) Бо зараз на лікування треба багато грошей, які "тануть, мов сніг". А твоя допомога дуже значна, дай Боже здоров'я тобі і всій твоїй улюбленій родині!

 3 days ago 

На жаль, я більше не куратор, тож зможу голосувати лише власним акаунтом.

 3 days ago (edited)

Будь яка підтримка для моєї бабулі зараз не буде зайвою. Я від себе дуже дякую за кожний ап який йде плюсом до неї. Якщо буде вибір між моїм дописом і її, виберіть будь ласка її ❤️

А Вам бажаю знайти скоріше роботу яка буде приносити добрі гроші. А ще щоб вона подобалась 😁

 2 days ago 

Будь яка підтримка для моєї бабулі зараз не буде зайвою

Ох, я це розумію.

А Вам бажаю знайти скоріше роботу яка буде приносити добрі гроші.

Щось останнім часом не щастить з цим, але з початком опалювального сезону ситуація покращиться 🙂, бо ТЕЦ, де я працюю, запуститься в роботу. А так загалом у невеликих містах з економікою біда, підприємства потопають у боргах, в тому чисті і в боргах по зарплаті. Мій брат влаштувався на оборонне підприємство і навіть там великі заборгованості по зарплаті, тому йому довелося звільнитися і піти на іншу роботу. Схоже вся українська економіка живе у борг.

 2 days ago 

Дуже розумію 😔 Вся Україна у боргах, що далі буде не зрозуміло. Я не можу і переказати як я зараз бачу економіку України в цілому. Її немає🫤 Раніше хоч десь якось можна було викрутитися. Але підприємства у дупі. Малі то і роблять що закриваються.
Я звісно кажу про місто де я перебуваю, бо кажу що бачу. Робота зв'язана з людьми згасає, бо люди тікають. Знов, новою хвилею.
АЛЕ УСЕ БУДЕ ДОБРЕ 😁

Хоча мені іноді здається що це вже якась фраза яка тримається не нервовому зриві😁

 3 days ago 

Моє ти сонечко!!! Щиро дякую тебе за таку підтримку! Ти - неймовірна людина!!! А це так багато значить в нашому нелегкому житті!!!

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 3 days ago 

Як то кажуть: "Святе місце пустим не буває")))


Да, не дай Боже такого святого місця... Нехай лікування буде з одужанням

 3 days ago 

Щиро дякую за побажання, @ukraine-steem! Дуже сподіваюся на це, і вірю, що все буде гаразд!!! Як то кажуть: "Будемо жити!")))

 3 days ago 

Дуже гарні слова!

 3 days ago 

Thank you from the bottom of my heart for your support, @steemcurator03! I really appreciate your attention!
All the best to you and good luck in everything!

 3 days ago 

Бабуль ти така світла людина що ти притягуєш до себе інших добрих людей як рослини тягнуться до сонечка. Я впевнена що ти зможеш побороти цю хворобу!
І нікуди не дінеться steemcurator для більшої допомоги тобі такий тяжкий час. Я допоможу завжди чим зможу, хоча на жаль в останній час це ви з дідом мені допомагаєте.
Я ТЕБЕ ДУЖЕ ЛЮБЛЮ. І судячи як добре пишуть люди у тебе в коментарях Я бачу що непомітною таке сонечко не зостанеться ❤️

 yesterday 

Боже мій, дівчинко моя золота! Пробач, що я проґавила такий неймовірний і підтримуючий коментар! Як же приємно таке читати, прокинувшись вранці! Я ТЕБЕ ОЖОЖНЮЮ!!!

 3 days ago 

Пишу коментарі сидячи біля дитячого садку. Даринка спить у дитячому візку. Танюша бомбосховищі. Сиджу і рахую скільки ударів прилітає зараз від КАБів по місту 😟 Я навіть не знаю куди з Даринкою подітись, тому просто чекаю біля машини 😕

 3 days ago 

Тримайся, дівчинко! І нехай тебе та твоїх улюблених дівчаток завжд охороняє твій Янгол-Охоронець! Віримо в те, що все буде добре!!!

Your post is manually rewarded by the
World of Xpilar Community Curation Trail

BottoSTEEM OPERATED AND MAINTAINED BY XPILAR TEAM

BottoSteem
Robust Automations on STEEM Blockchain using the Power of AI

https://steemit.com/~witnesses vote xpilar.witness

"Become successful with @wox-helpfund!"
If you want to know more click on the link
https://steemit.com/@wox-helpfund ❤️

 2 days ago 

Thank you from the bottom of my heart for your continued support, @worldofxpilar!
I really appreciate your attention and help to people!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 61833.67
ETH 2414.58
USDT 1.00
SBD 2.57