You are viewing a single comment's thread from:

RE: І знову важливі події в понеділок

in Ukraine on Steem3 days ago

Бабуль ти така світла людина що ти притягуєш до себе інших добрих людей як рослини тягнуться до сонечка. Я впевнена що ти зможеш побороти цю хворобу!
І нікуди не дінеться steemcurator для більшої допомоги тобі такий тяжкий час. Я допоможу завжди чим зможу, хоча на жаль в останній час це ви з дідом мені допомагаєте.
Я ТЕБЕ ДУЖЕ ЛЮБЛЮ. І судячи як добре пишуть люди у тебе в коментарях Я бачу що непомітною таке сонечко не зостанеться ❤️

Sort:  
 yesterday 

Боже мій, дівчинко моя золота! Пробач, що я проґавила такий неймовірний і підтримуючий коментар! Як же приємно таке читати, прокинувшись вранці! Я ТЕБЕ ОЖОЖНЮЮ!!!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62241.82
ETH 2433.73
USDT 1.00
SBD 2.57