Heading "Handmade" #37/ 2022 - Рубрика «Handmade» 37-й випуск 2022р. НАША КРАСУНЯ ЛЯЛЬКА-МОТАНКА

in Ukraine on Steem2 years ago

image.png

Доброго дня, ми з України!

З самого початку війни, коли я виїхала із санаторію, мені не довелося нічого робити своїми руками... Та ось я знову приймаю участь в Рубриці "Handmade" від @strecoza...

І все це тому, що моїй меньшенькій онучкі Маргариткі дали завдання зробити ляльку-мотанку... Потім ляльки зберуть, продадуть і гроші відправлять на потреби ЗСУ.

Приїхавши додому, я по інтернету подивилась, як вона робиться, і, як водиться, сама її і зробила!))) Ось тільки Маргоша не захотіла прикрашати ляльку так, як хотіла я, а сказала прикрасити її сріблястим мереживом.)))
Тож наша лялька-мотанка стала майже "нареченою"!)))

Не буду вам описувати, що і як я робила, бо ви можене все побачити ось у цьому відео!)))

Тканини такої, як треба, не було, тому ми і зробили ляльку-мотанку з інших матеріалів...
А тепер подивіться, як ми робили нашу незвичайну красуню!)))

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

Щиро дякую @strecoza за чудовий конкурс, в якому було приємно брати участь!)))

Умови конкурсу: https://steemit.com/hive-137760/@strecoza/heading-handmade-37-2022-rubrika-handmade-37-i-vipusk-2022r

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  
 2 years ago 

Thank you very much for your support!

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 2 years ago 

Thank you!

 2 years ago 

Вау, клас! Мало чого вмію робити руками сама, але завжди в захваті, коли людина це вміє 😍

 2 years ago (edited)

Ой, дякую! Тепер, мабуть, зроблю таку, як мені хочеться!)

 2 years ago 

Ух ти!) Виглядає просто супер!)

 2 years ago 

Дякую!))) Мені дуже приємно!)))

 2 years ago 

Ух ти! треба і сіє іяку зробити! Дякую, Валюша! Як у вас?
💓

 2 years ago 

Супер лялька!))

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 67296.35
ETH 3777.99
USDT 1.00
SBD 3.57