GRAFFITI OF MY CITY № 8. МІЙ НОВИЙ "УЛОВ"... MY NEW "CATCH"

in Ukraine on Steem2 years ago

image.png

Доброго вечора, ми з України!

Сьогодні я знову приймаю участь в наступному етапі конкурсу "GRAFFITI OF MY CITY" від @slon21veka, який вже припадає на осінь.

Летить час, не наздогнати... І ось почався вересневий етап конкурсу "Графіті мого міста".
Ці малюнки були зроблені кілька днів тому, коли ми з чоловіком мандрували по рідному Запоріжжю в пошуках чогось нового та цікавого.
От і натрапили випадково на ці графіті на Набережній автомагістралі, в тилу однієї кафешки...

Я не дуже розуміюся на малюнках графіті, і кожен раз сумніваюсь, чи правильно я зробила, що виставила їх?! А раптом там написане чи намальоване щось непристойне?)))
На всяк випадок, вибачаюсь!)))

А зараз давайте подивимось мій "улов")))

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

Дякую @slon21veka за цей чудовий конкурс!

Всіх бажаючих запрошую приєднатися!!!

УМОВИ КОНКУРСУ: https://steemit.com/hive-108358/@slon21veka/graffiti-of-my-city-8

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ У НАС БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  
 2 years ago 

Thank you very much for your support!

 2 years ago 

Дуже яскраво, у всіх сенсах)) Слон особливо крутий!)

 2 years ago 

А я думаю: чи слон це, чи мамонт...))) Дякую!

 2 years ago 

Мені теж слон дуже до вподоби) Прям неоліт)

 2 years ago 

Так, красунчик!)))

 2 years ago 

Гарне графіті, синій 🐘 слон

 2 years ago 

Дякую!))) Мабуть, це мається в виду - блакитна Планета Земля з горами та річками...)))

 2 years ago 

Слоненятко графіті, такий гарний слоник.

Отлично!

 2 years ago 

Кожен раз дивуюсь, як це на стіні так красиво можна малювати)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.17
JST 0.033
BTC 63989.15
ETH 2749.61
USDT 1.00
SBD 2.66