Флеш-мобі "Гарний настрій". "ЙОКСЕЛЬ-МОКСЕЛЬ!"....

in Ukraine on Steem13 days ago

image.png

Добрий день , друзі!
Давненько я не приймала участі у чудовому флеш-мобі "Гарний настрій", але сьогодні хочу вам розповісти про те, від чого вже кілька днів регочу!)))

Я вам вже якось розповідала, що "присіла" на гру - вгадувати слова в кросворді... До речі, у мене вже 1313 рівень!)))

image.png

Так ось. Там постійно з'являються всілякі реклами, і я не втрималась та замовила іграшку - гарненького хом'ячка для праонучки Тетянки...
Іграшку мені відправили на Нову Пошту і я попросила донечку отримати її, та перевірити, чи вона працює...

Донька отримала посилку, а потім дзвонить і розповідає:

"Дістала я хом'ячка і почала вставляти в нього батарейки... Раптово одна батарейка вислизнула з руки і упала... Я вигукнула "Ой!"
І тут за мною хом'ячок так гучно повторює: "ОЙ!", що від несподіванки я вигукнула: "Йоксель-моксель! Твою ж мать!!!"
І хом'ячок тут-таки знову гучно, на все відділення Нової Пошти, повторює: "ЙОКСЕЛЬ-МОКСЕЛЬ! ТВОЮ Ж МАТЬ!!!"...
Люди, які стояли в черзі та працівники враз вибухнули веселим реготом!)))
Виявляється, мамулю, що іграшка була включена!")))

Коли ця картина стала у мене перед очима, можете собі уявити, яка була реакція у мене і який став настрій!)))

Ось він, наш проказник- хом'ячок у всій красі!)))

image.png

image.png

image.png

Приєднуйтесь: https://steemit.com/hive-145157/@ukraine-steem/2a2nzr-ua-en-flesh-mob-garnii-nastrii-priyednuites-vsi-uchasniki-nashoyi-spilnoti-good-mood-flash-mob-join-all-members-of-our-community

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ У НАС БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

Це, безумовно, буде цікава гра, яка, безумовно, завжди перевіряє інтелект, і я думаю, що це одна з причин, чому я так сильно люблю цю гру. Я буду випробовувати її.

 12 days ago 

Щиро дякую за відгук, мені дуже приємно!
Дійсно, гра настільки цікава, що дуже добре відволікає від гучних сирен та тривожного сьогодення...)))

 12 days ago 

Оце я насміялася зранку!))) Мені теж такий потрібен, щоб я сиділа працювала, а він мені таким чином коментував процес))

 12 days ago 

І не кажи!))) Я, коли згадаю розповідь доньки, сама не можу втриматись ві сміху!))) Настрій відразу поліпшується на сто відсотків, не дивлячись на різні обставини!)))

Радий, що іграшка працює, бо, мабуть, було б великим розчаруванням припустити, що вона не працює. Приємно завжди бачити, що гра також цікава

Congratulations! Your post has been upvoted by the curated account of the Steem of Animals community. A community where animal lovers expose bright ideas about pets and wild animals.

Manually curated by team
lin final.png

Open opportunities for all steemians to support community development. Whatever the value of your delegation is very valuable for community growth.

100SP200SP350SP500SP
1000SP1500SP3000SP5000SP

Subscribe Steem of Animals Community
Visit our discord Server : https://discord.gg/K8uKm9W3

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 60844.65
ETH 2995.69
USDT 1.00
SBD 3.88