Флеш-моб «Гарний настрій» І знову моя чарівна фотомодель

in Ukraine on Steemlast year

image.png

Доброго вечора, ми з України!

Щось я давненько не приймала участі у Флеш-мобі «Гарний настрій»! А все тому, що моя чарівна модель не приходила до мене у гості. Хоч весна, яку я дуже обожнюю, і найгарніша пора року для мене, та дощі і похолодання не сприяють здоров'ю!

Ось моя зірочка і захворіла, а за нею слідом і матуся, і татусь...((( Слава Богу, всі вже здорові, а я дуже щаслива, бо молода родина відправилась на дачу і погукали нас з чоловіком.)))

Я вже зробила допис, як ми відпочивали на дачі у Великодень, а сьогодні покажу вам світлини Тетянки, яка прокинулася опісля денного сну, бо вони дійсно піднімають настрій та визивають ніжну посмішку на обличчі!)))

Ви тільки подивіться на її міміку - вона вже дійсно позує на камеру!))) Так і хочеться притиснути її до себе, обнімати і цілувати її яскраво-рожеві щічки!!!
Ось така моя чарівна фотомодель!)))

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

Долучайтесь до чудового Флеш-мобу: https://steemit.com/hive-145157/@ukraine-steem/a-en-flesh-mob-garnii-nastrii-priyednuitesya-good-mood-flash-mob-join

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ У НАС БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  
 last year 

Logopit_1673449593323.png

 last year 

Дякую!

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 last year 

У малої ціла тисяча різних усмішок 😁

 last year 

Це точно!))) Я ж кажу - МОДЕЛЬ!!!)))

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 58034.65
ETH 2448.81
USDT 1.00
SBD 2.38