Culinary Сontest | Кулінарний конкурс Салат із сухариками

in Ukraine on Steem4 months ago

image.png

Доброго вечора, мої любі друзі!

І знову я приймаю участь в наступному турі Кулінарного конкурсу, ініційованому @mariam.dariam. І цього разу потрібно показати найулюбленішу страву на свій вибір.

Сьогодні я вирішила відправити на конкурс салат з сухариками, який дуже подобається моїй сім'ї...

В ньому не так багато інгредієнтів: прикопчена ковбаса, зелений горошок, консервована кукурудза, сухарики, дві часточки часнику і майонез.

image.png

І тільки ковбаса ріжеться на невеличкі квадратики... Щоправда, сухарики я посмажила в аерогрілі вчора...)))

image.png

Часник пропустила скрізь часникодавку...

image.png

А потім всі інгредієнти відправила в кастрюлю, добавила майонез і гарненько перемішала...

image.png

І останнім кроком - висипала салат у салатник та прикрасила солодкою консервованою кукурудзою...

image.png

Салат робила увечері, тому світлини не такі яскраві, як хотілося б...(((
Але головне, що він дуже всім сподобався на смак!))

Посилання на Конкурс: https://steemit.com/hive-145157/@mariam.dariam/7dxu9h-culinary-sontest-or-kulinarnii-konkurs

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 4 months ago 

Люблю прості рецепти. Дякую за те, що поділилися. Тепер знаю, що готуватиму завтра

 4 months ago (edited)

Дякую!))) Сподіваюся, що вам мій салат сподобається!))) Тільки, якщо любите, щоб сухарики хрустіли, треба їх додавати в останню чергу...)))

 4 months ago 

Моя мама теж колись готувала салат з сухариками, тільки от не пригадаю чи точно з такими інгредієнтами чи вони в чомусь відрізнялися. Мабуть таки не все таке саме було))

 4 months ago 

Та в інтернеті дуже багато всіляких рецептів салатів з сухариками! Цей через кукурудзу виходить солодкуватим... Хочу сьогодні спробувати в частину додати консервований огірок...)))

 4 months ago 

Logopit_1673449593323.png

 4 months ago 

Дякую!

 4 months ago 

Ой, як смачно)) Відразу захотілося заглянути в холодильник ... Я і ковбасу таку люблю, і кукурудзу і сухарики)) Бажаю удачі, Валюша! ✋ 🌹 🥗

 4 months ago 

Дякую за участь.

Я люблю салати. І люблю коли у салаті є сухарики. Дякую за рецепт, я хочу собі теж такий приготувати. Мені цікаво як він смакуватиме.

 4 months ago 

А я дякую за чудовий конкурс! Тільки сухарики в салат треба додавати в останню чергу, щоб вони залишалися хрусткими...)))

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68564.93
ETH 3839.30
USDT 1.00
SBD 3.67