Culinary Сontest | Кулінарний конкурс М'ясо із салом на пару в мультиварці- скороварці

in Ukraine on Steem4 months ago

image.png

Доброго вечора, мої любі друзі!

І знову я приймаю участь в наступному січневому турі Кулінарного конкурсу, ініційованому @mariam.dariam.
Цього разу я покажу вам, як готувала на пару в мультиварці-скороварці шматок м'яса із салом, який купив чоловік біля нашого продовольчого магазину у господаря свинячої туші...

Подивилася в інтернеті, які мені знадобляться інгредієнти, все це було у мене в наявності: м'ясо із салом, лавровий лист, чорний мелений перець, приправа для м'яса, часник та сіль.

image.png

М'ясо я помила відразу і просушила його паперовими серветками, а потім почистила часник й порізала його на шматочки.

image.png

Потім на харчову плівку поклала підготовлене м'ясо, посипала сіллю ( 1 чайн. ложкою), чорним меленим перцем, приправою, зверху поклала часник та лавровий лист...

image.png

Загорнула гарненько в харчову плівку...

image.png

І відправила на сітку в мультиварку-скороварку, яку закрила кришкою і включила, виставивши режим "Пар"...

image.png

А через 50 хвилин, коли тиск впав, відкрила мультиварку-скороварку...

image.png

Потім перемістила готову смакоту на тарілку, сфотографувала і поставила охолоджуватися...

image.png

А вранці розрізала на шматки, аби показати, що в мене вийшло...)))

image.png

На смак - просто божествено!)))

Посилання на Конкурс: https://steemit.com/hive-145157/@mariam.dariam/6yttse-culinary-sontest-or-kulinarnii-konkurs

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  

Congratulations!
This publication has been supported through the Steemcurator06 account for containing good quality content.

Curated by @ridwant

 4 months ago 

A huge heartfelt thank you for your support, @ridwant!

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 4 months ago 

Виглядає дуже смачно)

 4 months ago 

Дякую, Ірішо! Воно дійсно дуже смачне, ніжне і м'якесеньке!))) Чоловік та і син просто в захваті від цього м'яса із салом! )))

 4 months ago 

Ух .. треба вже йти снідати, а то розігнали мені тут апетит))

 4 months ago 

))) Це ж добре, що чоловіки так реагують на їжу!))) мабуть, не дарма люди кажуть, що "шлях до серця чоловіка лежить через його шлунок")))

 4 months ago 

Ну так, якийсь сенс у цьому є))

 4 months ago 

Ваше м’ясо виглядає дуже ніжним і м’яким. Багато спецій точно додали йому гарного смаку. Дуже гарна страва. Дякую за участь.

 4 months ago 

Щиро дякую! Воно дійсно ніжне та м’яке - не відірвешся!)))

 4 months ago 

banner.png

 4 months ago 

Уявляю, як це смачно ... хоча вже й пізно, але у мене ноги - мені до холодильника))) Дякую, золота господиня)) 🥗🍕))

 4 months ago 

Доброго ранку, Оленько! Прочитала твій відгук - і посмішка "до вух"!))) Дякую за приємні слова!))) Ось тільки цікаво, чи ходила до холодильника?)))

 4 months ago 

))) Ні ... я в будинку сватів сплю, а холодильник дітей в іншому будиночку)) Як я можу їх турбувати? Їсти потрібно за графіком)) Жартую ... майже ... Привіт!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 69271.04
ETH 3847.59
USDT 1.00
SBD 3.71