Culinary Сontest - Fish | Кулінарний конкурс - Риба "Зубатка" в клярі

in Ukraine on Steem8 months ago

image.png

Доброго дня, друзі!

До вчоряшнього дня я не знала, чи буду приймати участь в наступному турі Кулінарного конкурсу "Моя улюблена страва", ініційованому @mariam.dariam, яка оголосила, що це буде Риба...

Кілька днів я просила чоловіка купити рибу, і ось нарешті він її купив!))) Це були два стейки замороженої зубатки, які я відразу поставила у холодильник розморожуватися на ніч...

image.png

Я навіть не чекала, що опісля розморозки її стане вдвічі менше.((( Зате мій котик Рижуля з величезним задоволенням пив ту воду.))) Ось все, що залишилося)))

image.png

А тепер до справи!
Інгредієнти, які нам потрібні для кляру:

яйця - 2 шт.
молоко - 300 мл.
крохмаль - 1 чайн. ложка
мука пшенична - 5 стол. ложок
чорний перець - щіпка
сіль за смаком
Рафінована олія

image.png

Спочатку порізала рибу на невеликі шматочки...

image.png

Потім в мисочку розбила яйця...

image.png

Влила молоко...

image.png

Потім всипала сіль та перець...

image.png

Додала крохмаль і почала збивати веделкою...

image.png

Заключний крок - всипала муку і збила до однорідної маси...

image.png

image.png

Добре розігріла олію на сковорідці і почала туди відправляти шматочок за шматком, обмокуючи їх к клярі...

image.png

image.png

Посмажила до золотої скоринки

image.png

Ось і все! "Зубатка" в клярі готова!)))

image.png

І прикрасила, мов на бал!)))

image.png

Сподіваюсь, моїм хлопцям сподобається!)))

Посилання на Конкурс: https://steemit.com/hive-145157/@mariam.dariam/culinary-sontest-fish-or-kulinarnii-konkurs-riba

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  
 8 months ago 

Виглядає ну дуууже смачно)

 8 months ago 

Дякую!))) І не тільки виглядає - а і насправді так смачно, що я ледве-ледве стрималась, аби не з'їсти більше, ніж можна було!)))

TEAM 5

Congratulations! Your post has been upvoted through steemcurator08.

Curated by : @yonaikerurso
 8 months ago 

Thank you very much for your support, @yonaikerurso

 8 months ago 

Дякую за участь. Це ж скільки вам треба було попрацювати! Ви зафіксували буквально кожен крок. Тепер за вашим дописом навіть дитина зможе приготувати справжню дорослу страву. Мені дуже сподобалося. І виглядає риба дуже смачно. А яка презентація! Якщо людина творча, то вона творча у всьому!

 8 months ago 

Щиро дякую за такий добрий відгук! Мені дуже приємно чути такі слова від Господині Конкурсу!))) Радію, що все ж таки встигла прийняти в ньому участь!)))

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 8 months ago 

Ой, Валюша, яка краса! Уявляю, наскільки це смачно! Сиджу милуюсь і навіть відчуваю рибний аромат)) Ах і розумниця - господиня) А я до сорому такої назви не чула... Кісток мало в цій рибі? Це океанська, морська чи річкова? Вітання! ✋ 🌹

 8 months ago 

Дякую, Олечко!))) Так, кісток в зубатці дуже мало - тільки хребет... Риба водиться і в океані, і у морях, довжиною від 1 метра до 2, 4)) Тому її продають тільки стейками. До речі, хоча м'ясо у неї дуже ніжне, шкіру я ледь-ледь змогла розрізати - така вона міцна!)))

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 64039.14
ETH 2755.32
USDT 1.00
SBD 2.70