Contest "View from my window" # 9 - Конкурс "Вид з мого вікна" № 9 Що ж у мене за вікном?

in Ukraine on Steemlast year

2222222 036.JPG

Доброго вечора, ми з України!

Ось і останній тур Конкурсу "Вид з мого вікна", ініціатором якого виступає @strecoza, у цьому, вирушаючому від нас, божевільному воєнному 2022 році...

Сьогодні я вам хочу показати яким був вид з мого вікна рік назад, бо зараз, в такий час суток, за вікном страшна темрява і через світломаскування дуже мало світеться вікон, навіть увечері...

І почну я з казкового золотого заходу сонця, що сфотографувала у вікні нашої кухні...
А потім стало зовсім темно і на вулиці загорілись яскраві фонарі. Навіть вдалині, понад багатоповерховими будинками, видно інший мікрорайон з рядами освітлених вулиць...

imgonline-com-ua-Resize-dZNNpbQw8fgE.jpg

І в мене під вікнами, у дитячому садочку "Перлина", яскраво світяться всі віконця перед Новорічним святом. Там кожний рік ставлять красуню-ялинку, біля якої дітлахи водять хороводи, розказують вірші, співають та танцюють...

13 012.jpg

А в небі гуляє повний місяць і спостерігає за нашою чудовою планетою, за мирною Україною, де поки що не виють сирени, не вибухають рашистські ракети, руйнуючи все навколо і лишаючи мирних жителів не тільки житла, а й життя!(((

33333 032.jpg

І ось такий вид з вікна в передноворічну ніч, навіть зі свтлом по графіку... Там, де знаходиться дитячий садочок "Перлина", взагалі суцільна темрява, наче "Чорний квадрат" Малевіча...

image.png

Дякую @strecoza за цей чудовий конкурс!)))

Умови конкурсу: https://steemit.com/hive-145157/@strecoza/contest-view-from-my-window-9-konkurs-vid-z-mogo-vikna-9

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  
 last year 

Thank you so much for your support!

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 last year 

Вау! Дуже класні фотки! Мені з місяцем дуже сподобалася 😁

 last year 

Дякую!

 last year 

На предостанній фотці дуже містичний вигляд.

 last year 

Так!))) А колись я фотографувала, стоячи біля садочка... То ще загадковіше)))

photo_2020-12-02_13-26-17.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67241.02
ETH 3727.25
USDT 1.00
SBD 3.77