Contest "View from my window" #8 - Конкурс "Вид з мого вікна" №8 Шматочок Сонячного Гало

in Ukraine on Steemlast year

image.png

Доброго дня, ми з України!

Ось і наступний тур Конкурсу "Вид з мого вікна", ініціатором якого виступає @strecoza.

Прокинулася я сьогодні вранці, вийшла на лоджію, відсунула маскувальну штору і побачила, що дерева стоять у сріблястому інеї... Ясна річ, взяла свій смартфон та сфотографувала вид з вікна, щоб відправити на конкурс.)))
А потім пішла на кухню, думаючи, що і там такі дерева, але ні, вони зовсім голі...

image.png

image.png

Я позвонила донечці та попросила її сфотогафувати по дорозі щось красиве... Ви ж знаєте, що вона працює автомобільним інструктором и їздить з учнями по різним дорогам нашого міста...
І вона присилає мені по Вайберу ось такі світлини:

image.png

image.png

Але пройшов якийсь час і я отримала ось таку неймовірну світлину - шматочок Сонячного Гало...
Саме цікаве те, що мені здалося, що я його теж побачила у вікно, але не вийшла на лоджію упевнитись - не схотіла відірватися від компа!)))

image.png

А коли вже сонце сяяло щосили, я знову виглянула у віконце і побачила таку картину, як буває ранньою весною...)))
Може й справді до мене прийшла Весна, яку я так люблю і чекаю?!)))

image.png

image.png

Дякую @strecoza за цей чудовий конкурс!)))

Умови конкурсу: https://steemit.com/hive-137760/@strecoza/contest-view-from-my-window-8-konkurs-vid-z-mogo-vikna-8

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  
 last year 

5QqP4NVdsPNcDeePyfoZLTLv8efTACU5P6GADTBgMgfXR86cXnAReaMqvt6RTKmEFp5MLrgZGqCdrYprvb7JPXoSMDo8eS3Udcyh3xYmEhrJbozsroMk9rfbHHkUwieynbezK9yox7ctNmWAX1Urw65YpPaH1FKGWv6tSDMmv4KgYs3RKytAvxQKsaEsHNCsbum8RUZyPgbj.png

 last year 

Дякую за підтримку!

 last year 

Thank you very much for your support!

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 last year 

Ініціаторка цього конкурсу вперта, як ослик, от ніяк не хоче гуртуватися)))
Якщо ти читаєш це, Галю, камон об'єднувати сили. Досить вже дутись)

 last year 

У неї дуже багато конкурсів, і вони мені так подобаються!!! Бо, якби не конкурси, нічого б було і писати про своє нецікаве життя!)))

 last year 

Дякую за те, що стежиш за мною, мені це лестить.
Сама ти ослик))

 last year 

Давай з @olesia і з тобою перетрем на днях в телеграмі (вже йду з роботи, а вдома світла і зв'язку на жаль нема, того не зараз). З Нового року щось тре думати для росту. Обговоримо, що ти б хотіла від участі, які бажання. В тебе і Сергія.

 last year 

Я всіма лапами за🤗

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69692.63
ETH 3775.19
USDT 1.00
SBD 3.76