Contest "View from my window" #32 - Конкурс "Вид з мого вікна" Моя квітуча чарівна Україна

in Ukraine on Steem11 months ago

photo_2020-06-17_11-15-24.jpg

Доброго вечора, друзі!

Нарешті я діждалася наступний, 32 тур чудового Конкурсу "Вид з мого вікна", ініціатором якого виступає @strecoza, і залюбки приймаю в ньому участь!)))

Вчора ми їздили на дачу... Обожнюю цей час, особливо тому, що можна зробити море нових фотознімків!)))
Я завжди сиджу попереду і маю змогу бачити найкращі види з вікна автомобіля і фотографувати їх. Одне мені не дуже подобається: машина їде з великою швидкістю і фотографії частенько виходять досить "змазаними".((( Але, коли вже їдеш з невеликою швидкістю по дорозі садового товариства, світлини виходять значно чіткіші.

Починаючи з ранньої весни і до пізньої осені яких тільки квітів не побачиш біля дачних домівок! Це справжній "клондайк"!))) Такі яскраві, різнокольорові і ароматні, причому аромати теж досить різні - від ніжних до терпких!

Квіти скрізь ростуть не якісь там екзотичні, а наші рідненькі українські, бо наша Україна сама квітуча, сама найгарніша!

Колись я написала вірш про дачу друзів:

Коли за обрій сонечко сідає,
Та день, неначе свічечка, згаса,
Нічна фіалка очі відкриває
І дивиться мрійливо в небеса...

Де сяють діамантові сузір'я,
Та ще ліхтарик Місяця вгорі...
А вітер розганя хмаринок пір'я -
Прозорих і легких о цій порі.

На ганку хатки затишної друзів
Ми ловимо разом казкову мить...
А десь неподалік, в квітковім лузі,
Цвіркун на всі лади про щось дзвенить!

Від радості щемить чутливе серце,
Мене ти пригортаєш знов і знов...
В твоїх очах, наповнених озерцях,
Аж світяться і щастя, і любов!!!

Який же то був гарний час!!!

photo_2020-06-21_15-30-46.jpg

image.png

image.png

photo_2020-06-17_11-16-49.jpg

photo_2020-06-17_11-16-56.jpg

photo_2020-06-17_11-18-23.jpg

photo_2020-06-21_15-29-30.jpg

photo_2020-06-21_15-30-30.jpg

image.png

Дякую @strecoza за цей чудовий конкурс!)))

Умови конкурсу: https://steemit.com/hive-145157/@strecoza/contest-view-from-my-window-32-konkurs-vid-z-mogo-vikna

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ У НАС БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  

¡Congratulations!

This post has been supported through the account Steemcurator06. for containing good quality content.

Curated by : @adeljose

 11 months ago 

Many heartfelt thanks for your support, @adeljose!

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

 11 months ago 

banner.png

 11 months ago 

Дякую!

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 11 months ago 

Які гарні квіти 🤩 Суперські види! 😁

Always you touch our hearts by writing posts. Always they are in good quality.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68512.18
ETH 3825.56
USDT 1.00
SBD 3.66