Contest "View from my window" #27 - Конкурс "Вид з мого вікна" Надзвичайний захід сонця в Запоріжжі

in Ukraine on Steemlast year

image.png

Доброго вечора, ми з України!

Щоб знову не загубитися у Конкурсах, я вирішила "не відкладати у довгий ящик" 27 тур чудового Конкурсу "Вид з мого вікна", ініціатором якого виступає @strecoza, і приймаю участь на самому початку травня.)))
Тим паче, що коли шукала в теках комп'ютера світлини для конкурсу, знайшла найзвичайні види нашого Запорізького безкрайнього небя, які робила кілька років.

Саме ці фотографії я зробила у Страсну п'ятницю. Боже мій, який же тоді був надзвичайний, навіть не перевершений захід сонця! Наче яскрава Жар-птиця присіла відпочити на будинки, навпроти моїх кухонних вікон!

Взявши в спальні фотоапарат, я повернулася на кухню і встигла сфотографувати цю красу, яка невдовзі зникла...

Ви тільки подивіться на це божествене чудо, від якого просто неможливо відірвати зачарованих очей!

image.png

image.png

Тоді ще під вікнами росли величезні тополі, що витяглись вище мого дев'ятого поверху... Їх спилили, тільки пеньки залишилися на згадку, та оці світлини...

image.png

image.png

Зробивши фотосесію надзвичайного видовища, я вирішила ще й зняти ВІДЕО, в якому буде вся картина цього чарівного небесного купола!

Ось така краса була в Страсну п'ятницю.

Дякую @strecoza за цей чудовий конкурс!)))

Умови конкурсу: https://steemit.com/hive-145157/@strecoza/contest-view-from-my-window-27-konkurs-vid-z-mogo-vikna

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ У НАС БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 last year 

Мабуть, буде вітряно😊

 last year 

І звідки ти все знаєш?)))

 last year 

а справді вітряно?))))

 last year 

Справді! Весною у нас завжди сильні вітри!)))

 last year 

Дуже гарно! Неймовірні кольори 🙂

 last year 

Обожнюю небо!

 last year 

Дякую за участь

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66217.53
ETH 3316.11
USDT 1.00
SBD 2.70