Contest "View from my window" #20 - Конкурс "Вид з мого вікна" Рожева вранішня зоря

in Ukraine on Steemlast year

image.png

Доброго дня, ми з України!

Ось і наступний тур чудового Конкурсу "Вид з мого вікна", ініціатором якого виступає @strecoza, і я знову приймаю в ньому участь...

Сьогодні я прокинулась о пів на шосту ранку і подивилась у вікно, а там дуже гарне небо в яскравих кольорах рожевих та блакитних... Цей особливий контраст мене просто заворожив, бо я дуже люблю незвичайне видовище неба!)))

Узявши свій смартфон, вийшла на лоджію і почала фотографувати...
На превеликий жаль рожевого кольору було занадто мало, а мені хотілося, щоб половину небозводу, а може й більше, займав сама він!)))

image.png

image.png

А оскільки мрії повинні збуватися, я наблизила до себе це чудове небо!)))
Тим паче, що з сучасними смартфонами це нині не проблема!)))

image.png

image.png

Але пройшло якихось пару годин, і я вже побачила зовсім іншу, нерадісну картину - пішов холодний весняний дощ...(((
Ось подивіться на цей сірий вид із вікна...(((

image.png

І знову дощ у вікна стугонить -
Настирливо так, навіть нетерпляче,
Неначе всесвіт в цю весняну мить
Над нашим містом безупинно плаче!

Прозорі сльози котяться по склу,
Як по душі, що від дощів заклякла...
Яскравим сонцем марю наяву,-
Бо так тепла жаданого забракло!

І навіть вітер, як спросоння, дме -
Йому несила розігнати хмари...
До свого серця пригорни мене
Та прожени, мій милий, злії чари!

В твоїх обіймах вмить відтану я,
Моє серденько в радості розквітне...
І оживе, злетить душа моя,
Крізь хмари в небо, де яскраве світло!

http://litsait.ru/stihi/gorodskaja-lirika/-znovu-dosch-u-v-kna-stugonit.html

image.png

Дякую @strecoza за цей чудовий конкурс!)))

Умови конкурсу: https://steemit.com/hive-145157/@strecoza/contest-view-from-my-window-22-konkurs-vid-z-mogo-vikna

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ У НАС БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  

Ohhh! Me encanta la paleta de colores! <3

 last year 

¡Gracias! ¡Estoy complacido!)

 last year 

Вид з вікна і рожева зоря – це у Вас вже окрема поезія! Просто не ословлена💛

 last year 

Дякую, сонечко! Треба буде відволіктись від буденності і помислити по-іншому!)))

Congratulations!
This post has been upvoted through steemcurator07.
We support quality posts anywhere and any tags.
Curated by : @sduttaskitchen

TEAM 4 CURATORS

 last year 

Thank you so much for your support!

 last year 

banner.png

 last year 

Дякую!

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 last year 

Вау 🙂 Неймовірно красиве небо!) І поезія просто чудо :)

 last year 

Дякую за участь. Дуже гарний допис!

 last year 

Щиро дякую! Мені дуже приємно!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63086.21
ETH 3455.67
USDT 1.00
SBD 2.50