Contest "View from my window" #19 - Конкурс "Вид з мого вікна". Феєрична картина небесного художника

in Ukraine on Steemlast year (edited)

image.png

Доброго дня, ми з України!

Сьогодні я знову приймаю участь у чудовому Конкурсі "Вид з мого вікна", ініціатором якого виступає @strecoza, і знову з фантастично гарним видом небесного купола.

Боже мій, яких тільки феєричних кольорів не побачиш на його бескрайніх просторах, причому на протязі всього дня! Але все ж таки, саму чарівну красу я спостерігаю або рано-вранці, коли тільки сходить сонце, або ввечері, коли сонечко стрімко сідає за обрій!

Цього разу я побачила у вікно, прямо перед собою, захід сонця, доволі таки незвичайний, як на мене! Ніжні кольори, взяті у веселки, небесний художник наніс всілякими швидкими штрихами, зробивши абстрактну картину для жителів мого рідного міста Запоріжжя...
Мені його творіння дуже сподобалось, тому я взяла свій смартфон й сфотографувала цю красу!)))

image.png

А ось трохи далі небо вже відрізняється від минулих світлин... На ньому більше блакитних та менше рожево-фіолетових кольорів...

image.png

Увесь наш двір цієї миті був ніби залитий якимось світінням, і тому все навколо здавалося значно світлішим...
Маю надію, що і вам сподобався цей вид з мого вікна!)))

image.png

Дякую @strecoza за цей чудовий конкурс!)))

Умови конкурсу: https://steemit.com/hive-145157/@strecoza/contest-view-from-my-window-19-konkurs-vid-z-mogo-vikna

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ У НАС БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  
 last year 

Thank you very much for your support!

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 last year 

Thanks!

 last year 

Краса! 😀 Небо, як і полум'я багаття - це самий древній телек!) Дивитися можна безкінечно! :)

 last year 

Згодна на всі 100!)))

 last year 

Небо як завжди милує око. Гарні фото.

 last year 

Щиро дякую за відгук!

 last year 

Дякую за участь!

 last year 

Гарний конкурс!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 61265.20
ETH 3320.34
USDT 1.00
SBD 2.48