Contest "View from my window" #16 - Конкурс "Вид з мого вікна". Хай буде завжди мирним небо!

in Ukraine on Steemlast year

image.png

Доброго дня, ми з України!

Сьогодні, в День всіх Закоханих, я знову приймаю участь у чудовому Конкурсі "Вид з мого вікна", ініціатором якого виступає @strecoza.

День, чесно кажучі, зовсім не святковий, бо з самого ранку йшов сніг, навпіл з дощем, потім трохи виглянуло сонечко і знову заховалося за хмарами, а вже потім небо зовсім посіріло...(((

Але як добре, що дванадцятого лютого була чудова погода - невеликий морозець, блакитне небо з білими хмаринками і яскравим сонечком, а, головне, що це все я сфотографувала!)))

image.png

Мабуть тому, що навкруги була така краса, голуби увесь час пролітали недалеко біля вікна моєї лоджії!)))
Прийшлося трохи їх повартувати зі смартфоном у руках...

image.png

image.png

image.png

Дякувати Богу, останніми днями сирени гудуть не так часто, як раніше, хоч це, вочевидь, "затишшя перед бурею"...(((
Та, дивлячись з вікна на оточуючий світ, на якусь мить забуваєш про кровопролитну війну з нелюдями-рашистами і про жахливі смерті людей в Туреччині через землетрус...(((

image.png

image.png

Але хочу закінчити свій пост побажанням здоров'я, щастя і такого чистого гарного неба над Україною, як на моїх світлинах!!!
Ну, і для настрою - послухайте пісню на мої слова в моєму виконанні!)))

Дякую @strecoza за цей чудовий конкурс!)))

Умови конкурсу: https://steemit.com/hive-145157/@strecoza/contest-view-from-my-window-16-konkurs-vid-z-mogo-vikna

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  
 last year 

Thank you so much for your support!

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 last year 

Чудова пісенька 😁👍
Час у засаді не був марним, вийшли дуже класні фото з голубами :)

 last year 

Ще сніг у вас. А у нас все тане, собакси приходять брудні, як чорти

 last year 

Гарна пісня!

 last year 

Дякую!)))

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 65348.61
ETH 3557.74
USDT 1.00
SBD 2.45