Contest "View from my window" #11 - Конкурс "Вид з мого вікна" Природний Прапор України

in Ukraine on Steem2 years ago

photo_2020-06-17_11-21-11.jpg

Доброго вечора, ми з України!

Сьогодні я знову приймаю участь у Конкурсі "Вид з мого вікна", ініціатором якого виступає @strecoza.
Але не з вікна своєї лоджії чи з віконця на дачі, а з вікна автомобіля!
А чому "ні"??))) Так буде значно цікавіше, бо вид за вікном майже однаковий, хіба що небо кожний день різне!)))

Першу світлину я зробила влітку минулого року по дорозі на дачу, коли ясно побачила природний Український Прапор - безкрайнє блакитне небо, а під ним - жовте поле стиглої пшениці, що аж сгинались під тягарем колосся... Краса просто неймовірна!

А ось з другою світлиною у мене пов'язано багато теплих і сумних спогадів... Це була наша остання поїздка в Маріуполь восени 2021 року, де Ріточка брала участь в Конкурсі Східних танців...
Тоді ми бачилися з сестрою та племінницею в їхньому будинку, який потім згорів від попадання рашистської ракети...(((
А фотографію просто фантастичного парку я зробила вже перед виїздом із Маріуполя...

image.png

Третю ж світлину я зробила в Запоріжжі вже під час війни... Я не буду розповідати де це, бо в усьому місті можна побачити таку неприємну картину... Але ми переможемо, і вся ця "мішура" зникне, як страшний сон!!!

image.png

Дякую @strecoza за цей чудовий конкурс!)))

Умови конкурсу: https://steemit.com/hive-145157/@strecoza/contest-view-from-my-window-11-konkurs-vid-z-mogo-vikna

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  
 2 years ago 

Thank you so much for your support!

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 2 years ago 

Ух, прев'юха просто бомба! 😁 З машини завжди цікаво все розглядати)

 2 years ago 

І знову у нас думки зійшлися!)))

 2 years ago 

А я тільки думав про вигляд з вікна авто ... вдома не ті краєвиди, а ось з авто щось вже можна придумати!

Перше фото просто ТОП!😊

 2 years ago 

Дякую! А я, виходить, випередила?)))

 2 years ago 

Так) Я трохи не встиг)

 2 years ago 

Ти не запізнився, то ж думай і викладай))

 2 years ago 

Дякую за участь

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60699.16
ETH 2352.47
USDT 1.00
SBD 2.52