Contest |"Winter Snow"| by @bazer. Зимова казка

in Ukraine on Steem2 years ago

2bP4pJr4wVimqCWjYimXJe2cnCgnAeBwfw6DRFKyy4z.jpg

Доброго вечора, ми з України!

Ось вирішила приєднатися до чудового "снігового" конкурсу @bazer.
Я мешкаю на Півдні України, в Запоріжжі, і сніг в наших місцях буває не так часто, як колись, в моїй молодості!))) Але якщо він випадає - це така радість для малечі, що не передати словами!)))

В грудні цього року ми його і не бачили, хіба що іній на деревах!
Зате я знайшла в своєму компі світлини моєї меншої онучки Маргаритки, де вона з їхньою собакою Кане-Корсо Пусітою бігає по свіжому снігу, який через кілька годин почав танути...

2bP4pJr4wVimqCWjYimXJe2cnCgn3U4DUgMh8jpyMgJ.jpg

Того року теж довго не було снігу, та, коли він випав, все навкруги стало просто казковим!!! Особливо дивовижна була природа на фоні чистого блакитного неба!

2bP4pJr4wVimqCWjYimXJe2cnCgnFezipnsECSWs7gz.jpg

З вікна моєї лоджії теж добре видно біле снігове царство!)))

15 041.JPG

Ось така заметіль була в минулому році...

Але сніг - снігом, а я ще й люблю фотографувати морозні узори на вікнах! Зараз у людей європакети і таку красу, як на моїх вікнах, вони не бачать!)))
І хоч про це в конкурсі не йдеться, мені захотілося вам її показати!)))

16-17 099.JPG

16-17 211.jpg

16-17 234.jpg

17-18 061.JPG

17-18 037.JPG

027.JPG

Дякую @bazer за чудовий конкурс!

Бажаючі можуть приєднатися: https://steemit.com/hive-145157/@bazer/contest-or-winter-snow-or-by-bazer

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ У НАС БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  
 2 years ago 

Thank you so much for your support!

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 2 years ago 

Дякую за участь!💛💙

 2 years ago 

Дякую за конкурс!)))

 2 years ago 

Сніг завжди стільки радощів і дітям і собаксами. Шкода, що із кожним роком зими стають все більш безсніжними.

 2 years ago 

Так... Мій чоловік колись служив у Молдавії - там саме такі зими...

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63702.19
ETH 2490.35
USDT 1.00
SBD 2.67