Contest | Color palette | RED FLOWERS! Фантастичні червоні красуні

in Ukraine on Steemlast year

photo_2020-07-21_17-43-45.jpg

Доброго всім дня, друзі!

Ось і знову я приймаю участь в квітковому Конкурсі "Color palette" від @olesia, в наступному турі із черговою темою: "RED FLOWERS", що в переводі на українську мову означає ЧЕРВОНІ КВІТИ.

І почну свій показ із надзвичайно гарних фантастичних квітів, які ростуть на дереві... Це - Альбіція шовкова ленкоранська, яку я сфотографувала у місті Одесі, коли була в санаторії. Ось таке диво я побачила вперше в житті, тому була ним просто зачарована! Назву прочитала в інтернеті, коли повернулася додому, в Запоіжжя.
Квіти ці бувають різних відтінків - від рожевих до червоних...

А яка участь у конкурсі без надзвичайно красивих червоних троянд, які цвіли кожний рік на території дитячого садочку "Перлина", що розкинувся під вікном моєї лоджії?!

ДЕТСКИЙ САД --13 ИЮНЯ 139.JPG

ДЕТСКИЙ САД --13 ИЮНЯ 047.JPG

photo_2020-06-13_06-24-05.jpg

Не забула я і про квіти, сфотографовані на території садиби моєї подруги Марієчки, і теж виставляю їх на конкурс!)))

У МАШІ НА ТРІЙЦЮ 015.JPG

image.png

КВІТИ ТРАВНЯ 014.JPG

А ці дві червоні красуні виросли у нашому районі біля багатоповерхівок. Жінки дуже люблять прикрашати чарівними квітами газони, які знаходяться поряд їхнього житла!

image.png

Дякую @olesia за цей чудовий сонячний конкурс!

Умови конкурсу: https://steemit.com/hive-145157/@olesia/7c4g4s-contest-or-color-palette-or-red-flowers

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ У НАС БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 last year 

Logopit_1673449593323.png

Beautiful flowers and good post.

Lovely 😍😍

 last year 

Thank you!

 last year (edited)

Ця Альбіція така незвичайна! Я думала, мимоза. Чи це одне і теж саме, тільки різні види? Я ж той ще ботан))))

 last year 

А квіти і справді – фантастичні! Дякую! 🌹

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 60343.62
ETH 2490.29
USDT 1.00
SBD 2.53