Contest - "Object of the Week" #70. Конкурс - «Об'єкт тижня» #70 "Ех, яблучко, та на тарілочці"

in Ukraine on Steemlast year

image.png

Доброго вечора, ми з України!

Ось вже і сімдесятий тур Конкурсу "Об'єкт тижня", ініційованого @strecoza, в якому я знову приймаю участь.
В минулому турі з нитками я "пролетіла", бо в мене їх немає, хоча насправді є, тільки не такі, як забажала господиня Конкурсу.

Наступний тур - ТАРІЛКА і це "добро" у мене є!)))
Звичайно тарілки зовсім простенькі, до я ніколи не звертала уваги на них - це ж не біжутерія, яку вдягала кожен день, і під кожне вбрання - іншу!)))

Перші дві тарілки мені віддала моя подруга і співавтор Лариса Бєлова, коли переїжджала із Запоріжжя у Чернівці до хворого батька... Мені вони дуже подобаються, як беру їх у руки - одразу пригадую наш тандем...

image.png

Ось ця, друга тарілка, сама ніжність!

image.png

Наступні дві тарілки із сервізу, який я купила дуже давно, ще "за царя Панька"!))) Він на шість персон, і користуюсь ним, коли приходять гості. А гості бувають досить частенько, так що тарілки мандрують із серванта на стіл і назад!)))

image.png

Тут ще немає глибокої тарілки, та візерунки у них однакові!

image.png

А ось ця, з блакитним візерунком - тарілка, з якої син завжди їсть омлет на сніданок!))) Причому, вибирає її серед інших, коли сам собі готує їжу!)))

image.png

А це моя улюблена тарілочка і під їжу, і під сухарики, які я зараз поблю досить часто з хліба!)))

image.png

Ось, в основному, і увесь мій "скарб" тарілок!)))

Щиро дякую @strecoza за чудовий конкурс!

Умови конкурсу: https://steemit.com/hive-145157/@strecoza/contest-object-of-the-week-70-konkurs-ob-yekt-tizhnya-70

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ У НАС БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  
¡Congratulations! This post has been upvoted through -steemcurator06. We support quality posts, and good comments anywhere, with any tags.
Congratulations!.png
Curated by :<<@sduttaskitchen>>
 last year 

Thank you very much for your support!

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 last year 

banner.png

 last year 

Дякую!

 last year 

Дякую за участь

Lovely collection of plates 😍

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66822.94
ETH 3490.23
USDT 1.00
SBD 2.90