Contest - "Object of the Week" #68. Конкурс - «Об'єкт тижня» #68 Без алкоголю - нікуди!)))

in Ukraine on Steemlast year

image.png

Доброго вечора, ми з України!

Летить тиждень за тижнем, і ось вже шістдесят сьомий тур Конкурсу "Об'єкт тижня", ініційованого @strecoza, в якому я приймаю участь.
Цього разу теж дуже цікава тема - АЛКОГОЛЬ...)))

Чесно кажучи, шоколад мені більше до вподоби, та конкурс є конкурс!))) Хоча, коли я виписалася з онкологічної лікарні в минулому році, чоловік досить часто мені купував моє улюблене вино "Мікадо" для підняття гемоглобіну!)))

Подивилася я у свій сервант, а алгогольних напоїв майже немає, бо шампанське випили на Новий рік...
А ось тільки тиждень тому ми з чоловіком їздили у гості до подруги Марії, яка вернулася з Анталії зі своїм чоловіком, і серед інших гостинців відвезли туди вино, яке я випадково сфотографувала на столі!)))

image.png

А це - все, що я знайшла у "загашнику".))) Горілка на тлі моїх рожевих штор виглядає, наче вино!)))

image.png

У моєї донечки - "скарби", від яких не так легко відмовитись.))) Обожнюю лікер "Шарідінс", яким би зараз посмакувала з величезним задоволенням!)))

image.png

image.png

image.png

А ось у чоловікової сестри пасинок працює менеджером у магазині вин, тому на свята їм завжди дарує цікаві вина, коньяки і всілякі алкогольні напої. Слава Богу, що свят не так вже й багато, а то б "спилися")))

Подзвонила я їй і сказала, щоб все, що в неї є поставила на стіл, а ми приїдемо і будемо фотографувати!)))
Що не зробиш заради конкурсу?!)))

image.png

image.png

image.png

image.png

Щиро дякую @strecoza за чудовий конкурс!)))

Умови конкурсу: https://steemit.com/hive-145157/@strecoza/contest-object-of-the-week-68-konkurs-ob-yekt-tizhnya-68

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ У НАС БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  
 last year 

5QqP4NVdsPNcDeePyfoZLTLv8efTACU5P6GADTBgMgfXR86cXnAReaMqvt6RTKmEFp5MLrgZGqCdrYprvb7JPXoSMDo8eS3Udcyh3xYmEhrJbozsroMk9rfbHHkUwieynbezK9yox7ctNmWAX1Urw65YpPaH1FKGWv6tSDMmv4KgYs3RKytAvxQKsaEsHNCsbum8RUZyPgbj.png

 last year 

Дякую!

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 last year 

Валюш, ти підкорила мене!
ого скільки "смак"!!!!
гріх не перемогти!)
я їду до тебе на допомогу!))
Привіт! 💓

 last year 

Мікадо вже років сто не пив, а колись обожнював)

 last year 

Тут точно можна спитися))
Дякую за участь.

 last year 

Та ні, ми спиватися не будемо!))) Будемо потроху смакувати!)))

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56588.25
ETH 2399.94
USDT 1.00
SBD 2.32