Contest - "Object of the Week" #67. Конкурс - «Об'єкт тижня» #67. Життя "в шоколаді"

in Ukraine on Steemlast year

image.png

Доброго дня, ми з України!

Ось вже і квітень прийшов на землю, і з кожним днем стає все тепліше і тепліше.
І вперше в квітні я приймаю участь - в шістдесят сьомому тур Конкурсу "Об'єкт тижня", ініційованого @strecoza, з черговою цікавою темою "ШОКОЛАД".

Чесно кажучи, до шоколаду я відношусь досить таки байдуже, хоча шоколадні цукерки мені дуже подобаються!)))
Але, якщо син або дочка, обо внучки пригощають, я не можу відмовитись від шоколаду!)))

image.png

Ось і сьогодні, повернувшись додому, син приніс мені плитку пористого молочного... Скажу вам по секрету - мені більше до смаку - чорний гіркий шоколад!)))
Я його сфотографувала, відламала трохи та віддала чоловікові із сином.

image.png

А зараз я вам покажу цукерки, від яких не можу просто "відірватися")))
Вони шокаладні зверху, а усередині з всілякими наповнючами.
Тут і "Пташине молоко" різних кольорів, і повидло, і мармелад.

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

image.png

Зефір в шоколаді я теж полюбляю, ось тільки він у коробці на розвіс не дуже...)))

image.png

На зустріч Нового року ми тех їмо цукерки, хоча мій чоловік купляє для себе "Трюфелі")))

image.png

А цей тигр з білого шоколаду був подарований Маргоші на минулий Новий рік...

image.png

І наостанок - це цукерки, подаровані Маргариті від її тренера по Східним танцям. Правда, залишилися від них "ріжки та ніжки", бо Новий рік вже далеко позаду!)))

image.png

А це - чудове кольє із цукерок M&M's - витвір Маргоші!)))

image.png

Ось і весь мій "скарб")))

Щиро дякую @strecoza за чудовий конкурс!)))

Умови конкурсу: https://steemit.com/hive-145157/@strecoza/contest-object-of-the-week-67-konkurs-ob-yekt-tizhnya-67

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ У НАС БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  

TEAM 5 CURATORS

This post has been upvoted through steemcurator08. We support quality posts anywhere and with any tags. Curated by: @chant

 last year 

Щиро дякую за підтримку!

 last year 

banner.png

 last year 

Дякую!

 last year 

Ого скільки цукерок))
Ну все, зізнавайтеся! У вас є підпільний цех з виробництва цукерок в одній з кімнат??)))

 last year 

Тихо! Щоб ніхто не здогадався!)))

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 last year 

Ого скільки смаколиків! 🤩

 last year 

Так!))) Тільки частина - з ринку!)))

 last year 

Дякую за участь.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56588.25
ETH 2399.94
USDT 1.00
SBD 2.32