Contest - "Object of the Week" #64. Конкурс - «Об'єкт тижня» #64 Наші велосипеди, без яких не обійтись

in Ukraine on Steemlast year

IMG-1cd33db4618f120b9f12c8e25388489a-V-1.jpg

Доброго дня, ми з України!

Сьогодні закінчується наступний, шістдесят четвертий тур Конкурсу "Об'єкт тижня", ініційованого @strecoza, з новою темою ВЕЛОСИПЕД, в якому я знову приймаю участь...

Прошу не плутати "велосипед" з рашистськими "мопедами", які сьогодні вночі не давали спати нашому Запоріжжю!(((

У мене свого велосипеда ніколи не було, але я навчилася їздити на тих, що інколи давали мені деякі друзі!)))
Мало того, коли я навчалася в Металургійному технікумі, я навіть згодилась прийняти участь в змаганні по велоспорту на четвертому курсі, за що отримала "відмінно" по фізкультурі у диплом!))) Ні, я не була "асом", але, якби відмовилась від участі, то дуже сильна команда наших хлопців не отримала б "срібло", бо без жіночої команди, яка "випустилась" з технікуму, заліку б не було...

Пробачте, я трохи ввела вас в оману: велосипед в мене таки є!))) Хоча це не просто велосипед, а тренажер старезний-престарезний, який дістався мені після померлої подруги...(((

image.png

Зате в наших любих дівчаток вони є, особливо у маленької Тетянки!)))
Спочатку пластмасовий, в основному, рожевого кольору, де присутні інші яскраві кольори...

image.png

А потім "крутий" велосипед, який їй подарували в Литві за її підняту руку на слова: "СЛАВА УКРАЇНІ!")))
Ніжки її поки не достають до педалей, але все у неї попереду, бо життя Тетянки майже тільки розпочалось!)))

image.png

Щиро дякую @strecoza за чудовий конкурс!)))

Умови конкурсу: https://steemit.com/hive-145157/@strecoza/contest-object-of-the-week-64-konkurs-ob-yekt-tizhnya-64

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ У НАС БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

wow so beautiful images of bicycle and kids on it. I enjoyed visiting your post and its really worth to read and visit. Good luck with this entry!

 last year 

Дякую за участь

 last year 

А тобі - за конкурс!!!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 62832.46
ETH 3374.71
USDT 1.00
SBD 2.48