Contest - "Object of the Week" #59. Конкурс - «Об'єкт тижня» #59. Келихи нашої родини

in Ukraine on Steemlast year

image.png

Доброго вечора, ми з України!

Сьогодні я знову приймаю участь в останньому січневому турі Конкурсу "Об'єкт тижня", ініційованого @strecoza, з темою "КЕЛИХИ".

Я впевнена, що в кожній родині є багато всіляких келихів на всі випадки життя, як і в нас!))) Я навіть не пам'ятаю, коли вони вони у мене почали з'являтися, але в 1982 році ми отримали квартиру, через деякий час купили меблі, де був сервант, і в ньому я почала ставити святкову посуду, в тому числі і келихи!)))

Самі красиві, на мій погляд, келихи - це весільні, я їх просто обожнюю!))) Їх подарувала нам донечка на 25-річчя спільного життя з чоловіком, на наше Срібне Весілля. Вони обидва рожевого, мого улюбленого кольору!)))

image.png

Наступні келихи теж весільні, тільки вони були придбані вже на весілля донечки. Але вони різнокольорові, мабуть, щоб не переплутати!)))

image.png

Колись була велика мода на кришталь і, звісно, нам дарували з нього всілякі вироби, в тому числі келихи та рюмки... Багато чого за життя побилося, але все одно щось і залишилося.)))

А потім були вже інші келихи - скляні...

image.png

А це - келихи донечки... Сьогодні була у неї і сфотографувала... Поряд поставила упаковку сірників, щоб були видніше їх розміри...)))

image.png

Самі великі келихи - місткістю 0,7 і 0,9 літра...))) Туди входить повна бутилка вина!))) Один раз наповнив келих - і пий увесь вечір!)))

image.png

Старша онучка поїхала на дачу, тому її келихи сюди не потрапили!)))

Щиро дякую @strecoza за чудовий конкурс!)))

Умови конкурсу: https://steemit.com/hive-145157/@strecoza/contest-object-of-the-week-59-konkurs-ob-yekt-tizhnya-59

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  
 last year 

Рожеві з квітами дуже гарні!) У мене на жаль не всі зображення завантужуються, інет як той жигуль, не їде ніхріна 😆

 last year 

Це мої улюблені!))) Я фотографую на смартфон, потім скидаю в телеграм, а звідти - у пост!)))

 last year 

це сірники Ви поклали, щоб було видно розмір келихів?)

 last year 

Так! Причому вони там в два ряда!)))

 last year 

Thank you very much!

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 last year 

Весільні дуже класні. У мене нажаль не збереглися

 last year 

Так я своїх ПЕРШИХ весільних і не пам'ятаю, бо то було майже 53 роки тому!))) Це вже зі Срібного весілля!)) А Золоте пройшло тихо, бо ковід був!(((

 last year 

Гарненькі весільні

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 57074.30
ETH 3013.89
USDT 1.00
SBD 2.19