"Color palette" @olesia| BURGUNDY FLOWERS! БАЛ БОРДОВИХ ЛІЛІЙ

in Ukraine on Steem2 years ago

photo_2020-07-21_17-39-39.jpg

Доброго дня, ми з України!

Ось і місяць жовтень за вікном... Надворі значно потеплішало - то Бабине Літо завітало до нас у гості! І наш чудовий квітковий Конкурс від @olesia "Color palette" ще більше заграє казковими БОРДОВИМИ кольорами.

Я знову таки відкриваю свою дорогоцінну скарбницю з фотографіями на комп'ютері і шукаю бордові квіти... А їх залишилося вже дуже мало, бо я на кожний конкурс майже завжди відправляла по десять світлин! Отака щедра душа! А зовсім скоро буду сидіти на "бобах"!!! :)

Добре, годі "плакатися в жилетку", давайте краще дивитися мій наступний "улов"! :)

photo_2020-07-21_17-38-28.jpg

Як виявилось, у мене багатенько бордових лілій... Може тому, що моя старша онучка дуже любить ці квіти?! :) Мені зустрілися лілії від темно-бордового кольору до світло-бордового.
А ще й лілія, сфотографована вночі! :)

photo_2020-07-21_17-44-41.jpg

А це бордово-біла орхідея сестри мого чоловіка - одна з її улюблених квіток. Є у неї орхідеї і іншого кольору, але я вам їх покажу, коли до них дійде черга!!! :)

image.png

На сьогодні, мабуть, все! :)

Дякую @olesia за цей чудовий сонячний конкурс!

Умови конкурсу: https://steemit.com/hive-145157/@olesia/contest-or-color-palette-or-burgundy-flowers

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ У НАС БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  
 2 years ago 

Thank you very much for your support!

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 2 years ago 

Thank you very much

 2 years ago 

Гарненькі квіти. Дякую за участь 🌈

 2 years ago 

Дякую! "Є ще порох в порохівницях!")))

 2 years ago 

Згадки про літечко😇

 2 years ago 

У нас ще вчора було +27!)) Бабине літо!)) А сьогодні - дощ...

 2 years ago 

О, так, останні дні було парко. Правда, в нас без сонця, бо дощ час від часу, але парило знатно

 2 years ago 

Красиві лілії ... удачі, Валюша!

 2 years ago 

Дякую, сонечко!

flores muy bonitas me gusta mucho tu fotografia

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 61821.21
ETH 3068.39
USDT 1.00
SBD 3.84